26 June 2017

REVIEW/ RECENZIA: Krycí krém Superstay Better Skin, Maybelline

Dnes Vám prinášam recenziu k ďalšiemu kryciemu krému, ktorý aktuálne používam.

Čo o ňom hovoria ? 
PRVÝ DLHOTRVAJÚCI MAKE UP OD MAYBELLINE S AKTÍVNOU LÁTKOU ACTYL-C, KTORÁ POMÁHA ZLEPŠOVAŤ KVALITU PLETI.
Make-up pre dokonalý vzhľad!
Vlastnosti:
  • okamžite zjednocuje tón pleti,
  • po 3 týždňoch zlepšuje vzhľad pleti,
  • SPF 20 chráni pleť pred škodlivým slnečným žiarením,
  • dodáva pleti potrebnú hydratáciu a ochranu.

Čo o ňom hovorím ja ? 
Kúpila som si odtieň Ivory a je dosť tmavý, čiže teraz, keď som opálená je ideálny. No keď som ešte nebola taká hnedá, tak mi prišiel na pleti veľmi oranžový. Vydrží skutočne dlho, v pohode celý deň, krycia schopnosť je stredná, čo mi vyhovuje, stačí menej korektoru na zjednotenie nedokonalostí. Pleť napriek tomu vyzerá prirodzene, sviežo. Tón pleti pekne zjednotí. Zlepšenie kvality pleti som si ešte nevšimla a ani tomu veľmi neverím, no keďže teraz krycí krém nepoužívam pravidelne, ani nemám možnosť všimnúť si výsledok. Taktiež oceňujem balenie v skle a pumpičkový aplikátor. Konzistencia je hustejšia, až taká penová, čo sa mi páči. Rozotiera sa celkom dobre. Veľmi oceňujem ochranný faktor 15, takže vás v lete ochráni pred slnkom. Cena sa pohybuje na internete a v akciách od 6 €, čo sa oplatí. Ja som spokojná.

PLUSY
+ balenie a aplikátor
+ konzistencia
+ vzhľad na pleti je prirodzený, zjednotí tón pleti
+ krycia schopnosť
+ ochranný faktor 15
+ cena
+ dlhá výdrž

MÍNUSY
- nemám

ODPORÚČAM!
♥K.





Po aplikácii krycieho krému

No comments:

Post a Comment