25 June 2017

REVIEW/ RECENZIA: Krycí krém - omladzujúci Giordani Gold, Oriflame

Pred rokmi, keď som začínala s predajom Oriflame a Avon som mala veľa produktov týchto značiek. Boli lacné, pre mňa ešte navyše so zľavou a stačili mi. neskôr mi však vadilo ich zloženie, ktoré ie je zďaleka tak šetrné ako sa tvári. I keď nájdu sa aj výnimky. A tak som si objednávala už len málo produktov, ktoré ma z nejakého dôvodu oslovili. Kvôli akciovej cene ma nedávno oslovil aj tento krycí krém od Giordani Gold, Oriflame. V staršej verzii som ho v minulosti používala často a bol môj obľúbený, no vo vynovenej verzii som ho mala teraz prvýkrát. V recenzii sa dozviete aké sú moje pocity z neho a či sa v novej verzii vylepšil, alebo skôr pohoršil.

Čo o ňom hovoria ? 
Krycí krém viditeľne zjednocuje tón pleti a dodáva jej mladistvejší a dokonalejší vzhľad. Receptúra obsahuje vzácny, exkluzívny výťažok z hľuzovky bielej, ktorá má antioxidačné vlastnosti. Krycí krém rozjasňuje pleť, zjemňuje ju a vyhladzuje jej povrch. 

Čo o ňom hovorím ja ? 
Krycí krém skutočne zjednocuje odtieň pleti, zanecháva ju žiarivú, sviežu, takú zdravú na pohľad. Ak by ste čakali vysoké krytie, tak pri tomto krycom kréme ho nehľadajte, krytie je skôr nižšie až stredné- ale práve preto vyzerá na pleti prirodzene.  Na nedokonalosti potom používam korektor. tento make up skutočne pekne vonia, mne osobne to je jedno, ale pekná vôňa je vždy plus, vonia  jemne kvetinovo. Veľmi sa mi páči aj prevedenie, ktoré vyzerá na úrovni. Mám rada, keď je kozmetika balená do sklených obalov a tento krycí krém tak balený je. Navyše má pumpičkový aplikátor, ktorý veľmi oceňujem. Čo sa týka výdrže, tak na pleti vydrží určite tých 7-8 hodín neporušený. Na leto je ideálny, keďže je ľahučký a obsahuje ochranný faktor 8. Ja mám odtieň Light Ivory a je dosť svetlý, keďže teraz v lete som dosť opálená. na výber však máte 5 odtieňov, takže si určite vyberiete ten správny. Mám pocit, že k dispozícii sú aj vzorky, takže si na skúšku môžete objednať len vzorku. Konzistencia je krémová, rozotiera sa jednoducho. negatívom je možno len zloženie, ktoré obsahuje aj parabény a silikóny. Cena je max 15,90 €, no bežne býva v akcii za 7-9 €

PLUSY
+ konzistencia
+ balenie
+  prirodzený vzhľad
+ ochranný faktor 8
+ ľahká konzistencia
+  pleť je rozžiarená

MÍNUSY
- výdrž by mohla byť dlhšia
- zloženie (parabény, silikóny)
- niekomu môže vadiť slabšia krycia schopnosť

ODPORÚČAM!

♥K.



 Po aplikácii krycieho krému


No comments:

Post a Comment