6 June 2017

My skin care/ Moja starostlivosť o pleť

Určite viete, že starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá. Tá nespočíva len v používaní kozmetických produktov, ale najmä v životospráve. Veľa vitamínov, pestrá strava, čo najmenej stresu, pitný režim, kvalitný spánok a pobyt na čerstvom vzduchu sú alfou omegou krásnej a  sviežej pleti. No a dôležitá je aj genetika, niekto sa nemusí veľmi snažiť a pleť má ako obrázok a iné- do tejto kategórie spadám aj ja, si musíme pomáhať všelijako možne. Priznám sa, že ja mám aj zlé stravovacie návyky a konzumujem potraviny, ktoré sa nie príliš kamarátia s peknou pokožkou. Milujem paradajky, pikantné jedlá a čokoládu. Tomuto by sme sa však mali vyhýbať.
Moja pleť je veru dosť komplikovaná. Miestami mastná, miestami suchá, citlivá s tvorbou akné. Starostlivosť sa preto snažím nezanedbávať.
Ako sa starám o svoju pleť?
Milé ženy, dámy, slečny, dievčatá, odlíčiť sa pred spaním je absolútny základ, ktorý už snáď netreba ani pripomínať, ale predsa! Pokiaľ idete spať s make upom, vaša pleť nedýcha, póry sa upchávajú a urobia sa vám vyrážky, pleť je mastná, unavená. Hotová katastrofa, viem o čom hovorím. Bývala som taká lenivá, najmä v mojom party období :D Dnes už aj ak padám od únavy, odlíčim sa vždy. Aj keď proces odličovania neznášam, je to taaak zdlllhavééé. Na odličovanie momentálne používam dvojfázový odličovač od Ziaja (4). Po odlíčení si pleť opláchnem vodou a vyčistím, momentálne používam čistiaci gél pre mastnú pleť od Eucerin (1) a ružovú vodu Hanus (2)- je skutočne tak dobrá, ako sa o nej hovorí. Pleť opäť opláchnem a nanesiem hydratačný krém, momentálne červenú Biodermu Sensibio DS+ (7). Tento proces opakujem každé ráno a večer. Pokiaľ mám na tvári vyrážky (a tie mávam dosť často), nanesiem na ne olejček z čajovníka od Oriflame (5), vyrážky pekne lieči a suší. Približne raz do týždňa si robím pleťovú masku, momentálne si dávam túto zlupovaciu, čiernu na čierne bodky (3). Na hydratáciu pleti počas dňa, najmä po opaľovaní je super termálna voda Avéne (6).

Ako sa o pleť staráte vy ? 
♥K.



No comments:

Post a Comment