22 June 2017

My make up routine


Čím som staršia tým ma líčenie viac otravuje a odličovanie ani nehovorím. V tomto príspevku Vám priblížim moju každodennú, ale aj príležitostnú rutinu v líčení.

Pleť
Preto už používam len nutnosti ako tekutý make- up, korektor, špirála  a tiene na obočie. Make- upy momentálne používam (1,2,3) podľa odtieňa pokožky, keďže u mňa je rozdiel medzi letom a zimnou vo farbe pleti veľmi veľký :D Odporúčam Vám všetky tri odfotené produkty, som s nimi spokojná. Na prekrytie nedokonalostí používam korektor, momentálne od Catrice (6). Balenie vydrží fakt dlho, mám ho asi dva roky a stále trvá. Uprednostňujem radšej krycie krémy, ktoré vyzerajú prirodzene a nekryjú veľa, pretože vtedy pleť nevyzerá neprirodzene, radšej nedostatky prekryjem korektorom.  Výnimočne na rozjasnenie použijem rozjasňovač Very me od Oriflame (5), na nos, lícne kosti a stred čela a brady. Prípadne veeľmi príležitostne, ak mám čas a chuť, tak kontúrovaciu paletu od L´Oreal (4).

Oči
Na oči používam len veľmi jemné a prirodzené očné tiene, najčastejšie v hnedých a béžových odtieňoch. Náhrada tieto v odtieni Mocha Late od Avonu (7), ak chcem viac trblietavé, tak paletku  od Maybelline (8). Očnú linku som si taktiež posledné roky obľúbila a používam ju ešte častejšie ako tiene, hoci, priznám sa, že teraz v lete sa mi ani to nechce :D Buď používam tekutú od Astor (10) a ak nemám čas, tak fixovú od L´Oreal (11), ale tá sa zvykne rozmazávať. Keďže je moje obočie totálne nevýrazné, používam tiene od Rimmel (9), sú, veru, veľmi dobré, lepšie ako ceruzky. Špirály mám najradšej tieto od Maybelline  (12) a Astor (13).

Pery
Na pery používam každý večer a ráno balzam, momentálne od Maybelline (18). Nie vždy používam lesky a rúže, no zvyknem si občas dať aj nejaký výrazný rúž. Najčastejšie však používam tento lesk od Avonu (14), alebo rúž v nude odtieni Au Nature od Avon (15), prípadne tento od Oriflame, s fialovým nádychom (16), ten používam spolu s ceruzkou na pery od Avon (17).

♥K.



No comments:

Post a Comment