24 May 2017

RECENZIA/ REVIEW: Špirála Great Lash Maybelline New York

Skúšať nové špirály, to je moja obsesia. Málokedy sa vraciam už k tým, ktoré som mala, pretože ma vždy v drogérií ,,zlanári'' nejaká nová. Na tento špirálový evergreen som počula a čítala mnoho recenzií. Nie všetky boli kladné, ale väčšinou ju spotrebiteľky hodnotili priemerne, až nadpriemerne, najmä vzhľadom k cene. A keďže cena je naozaj nízka- necelé 4€, povedala som si, že prečo neskúsiť.
A viete čo? Vyskúšajte ju aj vy! V poslednej dobe zisťujem, že čím je kefka na špirále menej prekombinovaná, prerobená, vynovená, evolučná, revolučná a neviem ešte ako super iná, tak tým lepšie. Táto špirála má ,,prahobyčajnú'' kefku, klasickú špirálovitú, akú som paradoxne asi ani za roky ako používam špirálu nemala. Keď prišli na trh silikónové, používala som dlho tie, no taktiež sa mi osvedčilo, že lepšie sú klasické, ale že najlepšia bude obyčajná špirálová kefka, tomu by som asi ani neverila.
Nechcem tvrdiť, že je to najlepšia špirála na trhu a musí s ňou byť spokojná každá žena, pretože na každé riasy sedí aj iná špirála a tých je na trhu nespočetné množstvo. No toto je taká absolútna klasika, ktorú by ste mohli aspoň vyskúšať, pretože tá cena vás asi nezabije. Môže vás teda len prekvapiť.
Mne sa páči, pretože mihalnice nelepí, nerobia sa hrudky, vydrží neporušená takmer celý deň. Riasy aj skvele vytočí, v podstate ja k nej ani výhrady nemám. Páči sa mi aj to šialene krikľavé balenie. Objem má tiež veľký, 12,5ml, čo je celkom dosť v porovnaní s inými. Neverila som jej aj preto, že kefka sa mi zadala byť malá, no je úplne ideálna. Ako aj celé balenie, je menšie (aj keď objem je veľký, čo je ďalšie plus), a farebné, takže je ideálne do kabelky plnej ženských harabúrd :D. Aspoň ju vďaka farbe rýchlo nájdete.

PLUSY
+ cena
+ veľkosť objemu
+ balenie, praktické
+ kefka
+ výdrž
+ nerobí hrudky, nelepí riasy

MÍNUSY
- nemám

ODPORÚČAM!
♥K.





No comments:

Post a Comment