20 May 2017

New in

Ahojte, 
Opäť prinášam kozmetické new in. Tentokrát vedie Oriflame, v akcii bol za necelých 5€ make up GG proti starnutiu. V starej verzii som ho mala veľmi rada, tak vyskúšam aky bude vynovený. Máte s ním skúsenosti? Možno bude recenzia naň. Novinke Love Nature s vôňou levandule som neodolala. Má božskú arómu, odporúčam vyskúšať. Mám sprchovací gél a telový píling. 
Ďalej som sa rozhodla vyskúšať ružovú vodu. Čítala som o nej ako o priam hotovom zázraku, tak som zvedavá. 
Kokosový olej a dvojfazovy odlicovac ziaja sú u mňa stálice. 
Rada si prečítam vaše názory na tieto produkty :) 

💜K. 

Krycí krém proti starnutia Giordani Gold, Oriflame 
Ružová voda Hanus z Benu lekárne 
Dvojfazovy odlicovac očí, Ziaja 
Sprchovací gél a telový píling Love Nature s vôňou levandule, Oriflame 
Coco's kokosový olej, bio extra panenský z Benu lekárne 

No comments:

Post a Comment