27 April 2017

REVIEW/ RECENZIA: Krycí krém Gabriella Salvete, Matte Foundation

Len nedávno som pridávala recenziu na krycí krém od Oriflame. Nakoľko som s nim bola viac a viac nespokojná, putoval na mamin kozmetický stolík a ja som si musela kúpiť novy. 
Po kozmetika značky Gabriella Salvete siaham veľmi sporadicky, aj keď som s ich produktmi bola vždy spokojná. Tento krycí krém bol v akcii len za 3.50€, bol zmatnujuci, tester vyzeral dobre, voľba bola preto jasná :) 

Aký teda je? 
Kryje naozaj perfektne, korektor takmer ani nepotrebujem. Napriek tomu vyzerá pleti prirodzene, zanecháva jemne pudrovy efekt. Odtieň mi evidentne sadol, aj keď v lete mi bude svetlý, ale dovtedy ho miniem. Na pleti vydrží neporušene aspoň sedem hodín. Odporúčam ho na mastnejsiu pleť, určite nie na suchu, efekt by mohol byť neželaný. Jediné mínus je balenie, mne vyhovuje viac sklenená fľaštička. 

PLUSY 
+ perfektné krytie 
+ dobrá cena 
+ zmatnuje 
+ dlhá výdrž 
+ prirodzený vzhľad 
MÍNUSY
- balenie 

Odporúčam! 

💜 K. 




Po aplikácii krycieho krému

No comments:

Post a Comment