18 March 2017

REVIEW/ RECENZIA: Pleťová maska Garnier so zeleným čajom

S pleťovými maskami to mam ako s make upmi. Skúšam a skúšam. Túto textilnú som celkom často videla na instagrame, zaujala ma najmä svojim textilným  prevedim. Nakoľko som podobnú masku ešte nemala, skúsila som. Cena je okolo 2€,no je jednorázová. Tak posúďte sami ci je to veľa alebo nie. Podľa mňa obstojné. 
ČO O NEJ HOVORIA? 
GANIER Čistiaca textilná maska Freshness pre normálnu a zmiešanú pleť 32g Čistiaca, osviežujúca hydratačná bomba v podobe textilnej pleťovej masky obsahuje extrakt zo zeleného čaju, kyselinu hyalurónovú a glycerín. - S kyselinou hyalurónovou pre normálnu až zmiešanú pleť. - 1 maska predstavuje koncentráciu hydratácie až na 7 dní. A to všetko iba za 15 minút. VÝSLEDOK: Pleť vyzerá intenzívne rehydratovaná, osviežená a čistá.
ČO O NEJ HOVORÍM JA? 
Napriek tomu, že mám citlivú pleť, skúšam a striedam novú kozmetiku často, čo nie vždy dobre dopadne. Opäť som však riskla, aj keď Garnier tak jemný nie je. No nestalo sa mi nič nepríjemne, pleť bola po použití svieža, žiarivá. Je možné, že si ju kúpim znova. Tým, že je textilná je veľmi praktická. Jednoducho ju vytiahnete z obalu, aplikujete na tvár, aplikácia je jednoduchá a rýchlo ju zložite. Nemusíte sa trápiť s čistením pleti. Maska je v obale násiaknuta tekutinou a prijemne vonia. Ja som zvolila zelenú variantu, nakoľko moja pleť je zmiešaná až mastná. 

Masku teda odporúčam, nevýhody nemám :) 

♥ K. 


No comments:

Post a Comment