26 December 2016

REVIEW/ RECENZIA: Make up Catrice All Matt plus Shine control

Tento make up ma v drogérii zaujal sľubovanym matnucim efektom a prijateľnou cenou (okolo 7€). Keďže som mala doposiaľ so značkou Catrice dobre skúsenosti, kúpila som ho.
 Vybrať správny make up nie je vôbec jednoduché, v tom mi určite dáte za pravdu. Už som ich veľmi veľa kúpila a následne vyhodila, alebo dala mame, pretože mi nesadol odtieň, konzistencia, zle kryl atď. Žiaľ, v drogérii sa vzorky zohnať nedajú (alebo sa mýlim?) a len občas natrafim na nejakú v časopise  ktorú by som vyskúšala. Je to teda zväčša riziko. Kupujem už overené značky ,  ale rada experimentujem a skúšam. Bločky si z drogérie nikdy neodkladam -  co je chyba, musím začať! A tak občas peniaze vyhodím do luftu. 
Našťastie, tentoraz popis ani značka nesklamali. I keď až 18 hodín nevydrží, neporušený a matný určite nie. Napriek tomu par hodín v pohode vydrží, pleť zmatni a prijemne pekne kryje. Stupeň krytia je vyšší. No napriek tomu vyzerá na pleti maximálne prirodzene co oceňujem. Trafila som sa aj v odtieni- mam odtieň 020, teraz na zimu je pre mňa ideálny, ale v lete mi bol príliš svetlý, tak som ho nepouzivala. Oceňujem aj dizajn, vyzerá fakt luxusne, sklenene fľaštičky su mi sympatickejsie ako plastové a paci sa mi aj pumpickovy aplikátor. 

PLUSY 
+ zloženie bez olejov
+ zmatnujuci efekt 
+ prirodzený vzhľad 
+ dlhá výdrž 
+ vysoké krytie 
+ dizajn a aplikátor 
+ neobsahuje parabény

MÍNUSY 
- nevydrží až 18 hodín ako sa oficiálne uvádza 

Odporúčam! Pravdepodobne si ho kúpim opäť :) 

♥ K. 







No comments:

Post a Comment