22 November 2016

New in

Dekoratívne vianočné stipce
Lak na nechty the one long wear, odtieň black
Dlhotrvajúci make up the one, odtieň  natural beige
Krém na chodidlá feet up festive time, slivkova vôňa
Krém proti celulitíde Swedish Spa
Kozmetická taštička

Všetky výrobky sú z Oriflame 

Vianoce sa blížia! Milujem tuto predsviatočnú atmosféru. Takže podľa toho vyzerá aj moje posledne new in. A aj v mojej peňaženke 😀 peniaze z letnej brigády sa pomaly ale isto míňajú a kým stihnem nakúpiť ešte všetky darčeky, už z nich nebude nič. Ved to poznáte 😀 no ale poďme k veci.
 Dekoračné stipce som si kúpila z toho spomínaného osialu, dekorácie na Vianoce kupujem už mesiac a už som si aj doma nejaké vyrobila. Čoskoro vám ich ukážem aj tu :)  Na moje vlastné prekvapenie som toho z Oriflame nakúpila dosť, nie som veľmi zástanca tejto značky, hoci ju sama predávam 😀.  Dávam prednosť iným, väčšinou drogeriovym značkám alebo tým z lekárne, nakoľko mam citlivú pleť.
Krycí krém som od nich dlho nemala, ale tento stál len okolo 3€,tak som sa rozhodla ho minimálne vyskúšať. S krémom na chodidlá som spokojná. Pekne slivkovo vonia a dobre hydratuje. Laky na nechty majú celkom fajn, ale na to, že su long wear,  nevydržia extra dlho. Tento krém proti celulitíde som už raz mala a bola som s ním celkom spokojná. Mal super cenu ,  stál len okolo 4€. Ja určite nepatrím medzi naivky  ktoré si myslia, že krém im nadobro odstráni rozkysnutu celulitídu, beriem to ako doplnok k cvičeniu, strave,... preto mi tento stačí. No a na záver kozmetická  taštička -  ma celkom hrubý materiál a je dosť veľká a tak milá :)  Snáď niečo vydrží, lebo zatiaľ je to moja tretia taštička od Oriflame a predchádzajúci dve mi dlho nevydržali :/

Ako ste vy spokojní s výrobkami Oriflame?

♥ K. 

No comments:

Post a Comment