14 November 2016

New in

Ďalšie new in je tu! Nie sú tu len úplne nové veci, ale nemala som skôr čas. Biela košeľa New Look z Asosu mala byť pôvodne úplne pánskeho štýlu, dlhšia, voľnejšia, no nakoniec je skoro úplne bežného strihu len trochu dlhšia 😀 džínsy sú tiež z Asosu a chcela som klasické čierne s vyšším pásom, tieto s vyšším pásom sú, ale nie sú úplne čierne, ale skôr také vyprane a co nemám rada -  elastické :/ no objednávala som ich po pár pohároch vína, tak sa mi už pravdepodobne trochu krizili oči 😀 body a bunda sú z Bershky. Tu bundu som videla už asi na piatich blogoch, ešteže nikde po blízku nás nie je Bershka lebo by ju mal fakt každý 😀 stála len necelých 30€ a bola to láska na prvý pohľad. Body som si chcela kúpiť už dávno, na zimu je to príjemná záležitosť, aj keď pri obliekaní neprakticka 😀 no a najväčšiu radosť mi urobil diár Rok podľa Dary na rok 2017! Daru milujem a tak sa z neho veľmi vytesujem, veľmi som si ho priala, som rada, že som ho dostala :) 

♥ K. 

Košeľa new look, asos
Džínsy asos
Body Bershka
Bunda Bershka
Diár Rok podľa Dary 2017

No comments:

Post a Comment