20 October 2016

Praha 2016/ Prague 2016

Minulý víkend sme navštívili toto nádherné mesto . Asi nikdy ma neprestane udivovat a zakaždým v nej nájdem niečo nové . 
Cestovali sme žltými vlakmi vo štvrtok v noci, dorazili sme v piatok ráno a celý zvyšok dňa sme sa tulali po meste . V sobotu nasledovala zoo a v nedeľu už len malá prechádzka po centre,  obed a sup sup na stanicu . Priznám sa Vám , že vôbec sa mi nechcelo ísť a ani som sa veľmi netesila , no s odstupom času mam len prijemne spomienky a teším sa na ďalšiu návštevu . Neviem prečo  , ale v poslednom čase sa mi vôbec nikde nechce chodiť , chce sa mi byť proste doma . No už keď som na danom mieste je všetko OK  , aj keď , domov sa veľmi teším . . . 

💗K. 


 Pražský hrad

 Kto nebol v Prahe pri Orloji , akoby v Prahe ani nebol

 Mňamiii
 Ked sa moriak so pštrosom skrizi :D


 Lanovka v zoo

No comments:

Post a Comment