23 October 2016

New in

Tentoraz pridávam len kozmetiku . Oblečenie pribudne čoskoro :) inak , už sa musím spamätať , lebo pomaly ale isto to nemám kde skladovať . Ako oblečenie , tak aj kozmetiku, určite to mnohé z vás poznajú. Staršie veci sa snažím predávať alebo darovať, no aj tak to do šatníka rýchlejšie pribudne ako odbudne. Ako sa nepotrebných veci zbavujete vy ? Z kozmetiky som si teraz kúpila v podstate malo veci. Červený lak na nechty som nemala a toto je novinka od Avon Nailwear pro + perfect reds, odtieň real red  . Veľakrát som spomínala , že s ich lakmi na nechty som veľmi spokojná a inak tomu nie je ani teraz . Pekná farba , vysoký lesk a dlhá trvácnosť . Ďalší lak na nechty je od Maybelline Colorama, odtieň 261. Pôvodne som chcela čierny a to , že nie je čierny , ale tmavá marsala som sa dozvedela až dnes ráno , keď som si lakovala nechty :D nevadí , aj tak je celkom pekný . Ruz je od Oriflame The One Colour Stylist , odtieň vintage pink , chcela som sytu staroruzovu farbu , niečo ako nosí Kylie Jenner . No tento odtieň tak síce na obrázku pôsobil , ale v skutočnosti je dosť jemný :/ Deodorant je od rexony , pôsobí dobre a nezanecháva biele ani žlté škvrny na oblečení, čo veľmi oceňujem. 

Prajem pekný zvyšok víkendu ! 

💗K. 

 Sprejovy deodorant Rexona Invisible Aqua 
Rúž Oriflame The One, Colour Stylist, vintage pink 
Lak na nechty Avon Nailwear Pro +, Perfect Reds, real red
Lak na nechty Maybelline Colorama , odtieň 261


No comments:

Post a Comment