27 October 2016

Kenzo X H&M

Už 3. novembra sa dostane do predaja očakávaná spolupráca značky Kenzo a reťazca H&M. H&M každoročne pripravuje kolekciu s prestížnymi návrhármi, vlani to bol Balmain, pred dvoma rokmi Alexander Wang, roky predtým aj Versace či Anna Dello Russo.
 Keď som videla niekedy v auguste pár názorných kúskov z aktuálnej kolekcie, povedala som si len: WTF?? Toto? Veď to je čistá kolotočárina. Tie veci s tigrou potlačou na farebnom podklade mi veru nerežú, no keď som prišla k šatám so španielskym nádychom a kvetovanou potlačou, zaľúbila som sa ! Návrhári stavili na inšpiráciu z prvých prehliadok Kenza Takadu a to najmä spomínanou tigrou potlačou a kvetmi. Kenzo svojim štýlom vynikal od detstva až sa postupne stal návrhárom, aktuálni návrhári sa teda preto rozhodli vzdať mu hold.

PS: Niektoré veci sú obojstranné, takže si vlastne môžete zadovážiť dva kúsky v jednom ! 

Viac na hm.com

♥K.




















No comments:

Post a Comment