17 August 2016

REVIEW/ RECENZIA: Očné tiene Maybelline New York The Blushed Nudes

Táto paletka očných tieňov od Maybelline The Blushed Nudes je sympatická už na prvý pohľad, no nie ? Obsahuje 12 odtieňov a vzadu si môžete pozrieť všetky kombinácie tieňovania. Zo štyroch, troch alebo len dvoch tieňov. Záleží len na vašej nálade, hravosti a šikovnosti.

Čo o nich hovorím ja?

Takže, ako som už spomínala. Je to šikovná paletka očných tieňov, obsahujúca 12 jemných odtieňov, ladených skôr do ružova, púdrova. Vzadu na obale nájdete tipy na líčenie a tieňovanie zo štyroch, troch a dvoch tieňov. Záleží len na Vás, ktorý štýl líčenia si vyberiete. Je to určite veľká pomoc, najmä pre tie menej skúsené. Táto pomôcka sa mi veľmi páči. Paletka je vrátane aplikátora. Čo ma teší. Aplikátor je super, tzv. 2v1. Obsahuje penovú časť aj štetcovú. Ja používam na celé viečko štetec a potom na dotieňovanie menších častí ten penový aplikátor. Odtiene sú jemné, pekné, vhodné na bežný deň. No nájdu sa medzi nimi aj tmavšie, na večer. Čo sa týka konzistencie tieňov, tá je skôr taká prášková a trochu sa mrví. Najmä pri nanášaní tieňa na aplikátor. Na viečku už, našťastie, drží tak, ako má a netrúsi sa, neobtláča, neopadáva. Tiene vydržia nepoškodené také cca 4 hodiny. Potom sa už trochu zmažú a treba ich premaľovať. Ja som s nimi ale maximálne spokojná, možno tá vydrž by mohla byť dlhšia, ale inak im naozaj nemám čo vytknúť. Cena paletky je okolo 10 €, vzhľadom k tomu, koľko odtieňov obsahuje, sa podľa mňa oplatí.

PLUSY
+ 12 odtieňov
+ vrátane aplikátora 2v1
+ vzadu na obale máte nakreslené tipy na líčenie
+ dobrá cena
+ pekné farby
+ ľahká aplikácia

MÍNUSY
- trochu sa prášia
- výdrž by mohla byť dlhšia

♥K.






No comments:

Post a Comment