7 August 2016

Press- EMMA, Eva september/ September 2016


Už septembrové čísla Emmy a Evy nájdete v stánkoch, obchodoch a poštách. Eva s titulkou, na ktorej vidíte speváčku Tinu. Tinu som tam skoro nespoznala, materstvo ju v dobrom zmenilo :)  len sa neviem rozhodnúť či sa mi tá fotka ako obálka páči, alebo nie. Ale už aj väčšie katastrofy boli... Obsahovo vyzerá celkom dobre. Plus ako darček dostanete knihu Lovemarks a nejaké vzorky. Ja som mala pribalený mini šampón Gliss Kur a vo vnútri čísla vzorku BB krému od Dermacol. Inak, nejde mi do hlavy, prečo predplatitelia nedostali ako darček knihu, len tie trápne vzorky. Všímam si, že oni proste darčeky nemávaju. Ale prečo? Práve tí by ich mali dostávať. EMMA ,,necakane '' s Dominikou Cibulkovou. Fotka tenistky v tieni tenisovej siete je už dosť otrepana, takže nuda. Nebyť toho, mohla by to byť vydarená fotka. Ako darček dostanete pokračovanie knihy z minulého čísla, roman on Jany Benkovej, okrem toho tiež nejaké vzorky. 

Ceny : Emma 2.60€ 
Eva kvôli knihe 2.99€!!!

❤️K.



No comments:

Post a Comment