10 July 2016

REVIEW/ RECENZIA: Rozjasňovače Infallible Sculpt L´Oreal Paris

Kozmetický priemysel zažíva posledne obrovský boom s rozjašňovaním pleti. Trendy je líčenie v štýle Strobing, o ktorom som Vám na blogu písala TU. Matná pleť viac, našťastie, nie je IN, no dávajte si pozor, aby ste zas nevyzerali ako discoguľa.
Perfektný rozjasnený efekt získate s týmito pomocníkmi od L´Oreal Paris Infallible Sculpt. Mám dva odtiene- 01 Light/ Medium a 03 Medium/ Dark. Doteraz som viac používala ten svetlejší, ale už som opálená viac aj na tvári, takže budem voliť odtieň 03. Rozdiel v odtieňoch ale nie je obrovský, ten tmavší je tmavší len minimálne. Skôr ide viac do béžovo- hneda, kdežto ten svetlejší má ružovejšie nádychy. Kvitujem bružútku, ktorá je pribalená. Je tam presne nakreslené kde a ako nanášať jednotlivé odtiene. Takže ak aj nie ste v tieňovaní tváre skúsená, s týmto produktom nebudete mať problém. Vysvetlenie je jasné a jednoduché, aby každá pochopila a naniesla si rozjasňovač bez chyby. Osobne si ho nanášam na tvár prstami, no fajn sú aj štetce určené na rozjasňovač, takže voľte to, čo Vám je pohodlnejšie, prstami to ide tiež super. Aplikácia je teda bezproblémová. Ľahko sa rozotiera a na tvári vyzerá maximálne prirodzene. Zvýrazní čo má a splynie s pleťou, žiadne výrazné prechody, práve naopak. Ten svetlejší je na vystúpené časti tváre, čiže pozdĺž nosa, špičku brady, stred čela a lícne kosti. Tmavý odtien nanášajte na spánky, vrch čela (v okolí vlasov) a pod lícne kosti, prípadne po stranách brady a nosa. 
Ja som spokojná maximálne, vydržia, dobre sa nanášajú, čo sľubujú, splnia. Stoja okolo 13 €, cena je to vyššia, ale stojí zato :)

PLUSY
+ ľahká aplikácia
+ pribalený návod na použitie
+ vyzerá prirodzene po nanesení
+ výdrž
+ prirodzené odtiene

MÍNUSY
 nemám!

Absolútne ODPORÚČAM!

♥K.

 odtieň 01 Light / Medium
odtieň 03 Medium / Dark
zloženie

 Odtieň 03
Odtieň 01 

No comments:

Post a Comment