6 July 2016

Press- EMMA, Eva august/ August 2016

Augustové vydania sú von! Pri oboch máte ako darček, v poslednej dobe neskutočne obľúbené, low cost ,,knihy''. Emma s titulkou príjemne prekvapila, vidíte na nej modelku a modela- Zuzana Gregorová a Miro Čech. Mohli by sme modelov a modelky vidieť častejšie, vtedy je to vždy o inom. Vo vnútri čísla nájdete aj pekné foto editoriály, najmä tie s nimi. Celé číslo mi príde tak trochu ako reklama na modelingovú agentúru Exit, minimálne každý druhý článok je v súvislosti s ňou. Celé číslo je totižto ,,modelkovské'' o modeloch a modelkách, slovenských aj zahraničných. Ale dá sa prečítať. No minulé číslo Emmy sa mi obsahovo páčilo viac, bolo venované môjmu milovanému Taliansku, a tak som články priam hltala. Eva tentokrát s Monikou Bagárovou, ja nerozumiem prečo takáto blbo prvoplánová titulka, keď majú k dispozícii tak krásny a fotogenický ,,mteriál''. Pritom z editoriálu s ňou by sa dalo vybrať oveľa viac, sú tam aj krajšie fotky ako toto, ale čo už. Obsahovo ju neviem posúdiť, pretože som ju ešte nečítala, ale dúfam, že to bude menšia nuda ako posledné číslo.

Príjemne horúce letné čítanie!!
Cena oboch 2,60 €

♥K.






No comments:

Post a Comment