20 July 2016

New in

Ahojte!
V dnešnom letnom New in Vám chcem predstaviť najmä moje nové letné šaty.. ružové! Sú namieru, šila ich moja mama :) Bolo to dosť trápenie a prešívala ich na X krát, pretože pôvodne mali byť rovného strihu s volánikom po cca stred stehna, no nakoniec je volánik len tak tak pod zadkom a sú prešívané v páse, keďže pôvodný rovný strih bol príliš široký  :D No nakoniec to dopadlo dobre, sedia mi, páčia sa mi a najmä tá farba je z môjho pohľadu pre takéto letné šaty božská :) Kúpila som si aktuálne Elle, ktoré sa oplatí kúpiť fakt len kvôli tomu laku na nechty, v časopise totižto NIČ dokopy nie je. No a pribudli mi doplnky. Moje obľúbené ,,haraburdičky '', ktoré ani poriadne nestíham nosiť. Mala som z nich zatiaľ len tú retiazku. Tá je taká jemnučká, vyzerá fakt dobre. Všetko sa to oplatilo, v H&M boli výpredaje a poštovné zadarmo. Tak nekúp to. Odtiaľ mám tú retiazku, prstienky aj náušničky.

♥K.













No comments:

Post a Comment