24 July 2016

My body treatments

O svoje telo by sme sa mali starať, najmä teraz v lete. Kvôli slnku, chlórovej vode a ich kombinácii je pokožka namáhaná. Nuž, priznávam sa, že sama sa o ňu nestaram až tak, ako by som mala. Jednoducho sa mi nechce :-D. Ale produkty na starostlivosť pokožky si kupujem, napriek tomu, často a rada. Najmä novinky. No už dlhšie si hovorím, že všetky mlieka a krémy nahradím jediným kokosovým olejom. Máte s ním skúsenosť, čo sa týka starostlivosti o telo? 
Nenatieram sa krémami každý deň, no snažím sa aspoň pár krát do týždňa. Obľúbila som si telové mlieko Mary Kay Forever Diamonds, ktoré som dostala od Madam Evy za list mesiaca spolu s parfémom. Má jemnú konzistenciu a príjemnú vôňu(1). Hlavne pred letom, ale aj teraz v lete používam samoopaľovací krém od Avonu 7v1, opaľuje postupne, nezanecháva fľaky (3). To sa mi na ňom páči. Teraz v lete používam často krém na chodidlá  od Avon Planet Spa s bambuckym maslom (4). Má super vôňu a je vhodný ako na chodidlá, tak aj ruky, kolená a lakte. Tento krém používam teraz najmä preto, lebo ja chodím veeelmi rada bosá, a tým sú nohy namáhané viac ako inokedy. Áno, aj ja mám celulitídu :-D nie veľmi, ale keby ste hľadali, aj u mňa by ste dáku našli. Krémy proti nej používam už dlho, či pomáhajú, ozaj neviem :-D ale kvôli dobrému pocitu,  prečo nie. Teraz mám od Avonu tento hrejivý (2). Hreje dosť, najmä po kúpaní alebo sprchovani. Vraj je aj zoštihľujúci, tak neviem. :-P Deodoranty mám najradšej od Garnier (5), (6), sú jemné ako k pokožke, tak aj k oblečeniu. Žiadne fľaky a škvrny, majú aj príjemnú vôňu. Na depiláciu som si skúsila objednať z Avonu depilačný krém Skin so soft na citlivú pleť (8). Páči  sa mi v tom, že skutočne nedráždi kožu, nerobia sa po ňom vyrážky, ale nedepiluje tak dobre a negatívom je aj zápach, akoby čpavok. 
Poďme k opaľovaniu. Toto leto som sa začala natierať pred každým opaľovaním. Konečne. Pretože sa mi začala objavovať alergia. Na rukách a dekolte sa mi objaví vysyp, keď sa nenatriem. Takže tam používam krém s OF50 od Garnier (9). Inde na telo najradšej olej Nubian SPF 6 (11). Takáto ochrana mne bohate stačí, dobre sa aj nanáša.  Mám šťastie, že ma len tak nespáli. Používam aj opaľovací krém Sahara OF 15 (10). Aplikácia je ťažšia, keďže je dosť hustý , ale obsahuje betakarotén, to mi vyhovuje. Je to dobrý opaľovací krém za super cenu. Po opaľovaní odporúčam penu Parthenon (7). Používala som ho najmä na jar, kedy je pokožka na slnko ešte citlivejšia. Odporúčam ho pred použitím aspoň hodinu schladiť v chladničke. Pena má  potom chladivý efekt a to je na spálenu kožu ako balzam. 
Čo vy? Aké sú vaše rituály v starostlivosti o telo? Najmä v lete? 
Rezenzie k produktom číslo 3,5,9 môžete nájsť na blogu. K ostatným produktom recenzie snáď pripravím :) 

❤️ K. 






No comments:

Post a Comment