15 July 2016

Jennifer said true

Bulvár aj médiá majú opäť čo robiť. Po tom, ako už asi 15 rokov riešia, či je Jen Aniston tehotná, alebo len pribrala, si Jennifer povedala, že už asi aj stačilo. I am not pregnant, I'm fed up - Nie som tehotná, som znechutena. Ja sa jej nečudujem. Ak by ma mal toľké roky niekto riešiť a stále jednu a tú istú vec, asi by som skončila buď v base kvôli ublíženiu na zdraví, alebo proste na psychiatrii. Súhlasím s jej tvrdeniami a názormi. Každý má život taky, aký si vyberie. Je každého voľba a osobná vec či  deti mat bude, nebude, alebo si nejaké adoptuje. Co je koho do toho? Je povinnosť byt matka? Sú nejaké rovnice podľa ktorých ste dobrý / zlý človek? Kedy je najvhodnejší čas stať sa rodičom? Ona možno už svoj čas presvihla, možno ešte len príde. A možno nepríde nikdy. Je to jej vec, jej vôľa a  rozhodnutie. Toto je tak súkromná záležitosť,  že naozaj neviem, prečo sa to stále preberá. Ale to nie je len u nej. Po 25-ke sa  pýta každý novinár, redaktor všetkých známych osobností, kedy plánujú rodinu. Už som z toho otravená ja, nie to ešte oni. Ďalšia vec je, že najmä od žien sa toho očakáva veľmi veľa. Študuj, cestuj, spoznaj svet aj ľudi, nauč sa jazyky, získaj skúsenosti. Nájdi si dobrú robotu, zarábaj viac ako chlapi v tvojom okolí, nech vedia... No ale zas nezabúdaj, ze máš porodiť, starať sa o dom, deti, záhradu a domáce zvieratká. Rob s deťmi úlohy, var, peč, upratuj. Samozrejme, staraj sa aj o seba, nech nevyzerás ako unavená fuchtla. Musíš byť vždy tip top! Nebudem klamať, presne toto všetko sama  chcem! Ale nie je to povinnosť. Nemusí to robiť každý. Ak žena nechce deti, ostatní ju nemusia chápať, stačí, že to budú rešpektovat. Ak jej na svojom vzhľade až tak nezáleží, nech. Pokiaľ jej nevadí, že trošku pribrala, tak chvalabohu!  Ak ju baví byť zivena mužom, prosím. Ja nechcem. Ale nik nech nerobí to, čo od neho očakávaju ľudia v jeho okolí!
 Žime si naše životy, nebuďme otrávený a neotravujme. 

♥ K. 



No comments:

Post a Comment