11 June 2016

REVIEW/ RECENZIA: Špirála Maybelline New York The Falsies Push up Drama

Každý kto aspoň ako- tak sleduje a používa kozmetiku, musel v poslednej dobe zaregistrovať túto novinku od Maybelline. Objavuje sa dokonca v TV reklamách a sľubuje toho viac než dosť. Samú ma reklamy zlákali nad ňou minimálne uvažovať a chcela som si ju kúpiť, zohnať sa dá v každej drogérii, stojí okolo 9 €. Nakoniec kupovať som si ju nemusela, ale našla som si ju v balíčku od L´Oreal. Od kúpy ma ale aj tak odradili nie veľmi pozitívne reakcie, ktoré som si vyhľadala na internete.

Čo o nej hovoria ? 
Nová riasenka Falsies Push Up Drama s prvotriednou technológiou vytvorí efekt umelých rias zvýraznený dramatickým push-up objemom.

Prečo to budete milovať
Byť dokonale dokonalou odteraz nebude žiaden problém. A v čom spočíva samotné tajomstvo? Riasenka Falsies Push Up Drama neokúzli len svojím elegantným, metalickým, pôvabným balením, ale i revolučnou patentovanou push-up kefkou, vďaka ktorej docieliš pohľad tak výrazný, tak podmanivý a hlavne tak dramatický.

Pre najlepšie výsledky 
Technológia: Samotná kefka s extra veľkými a bohatými štetinkami v tvare písmena U, perfektne oddelí každú riasu, dôkladne ju obalí farbou a nadvihne, čím docieli dramatický push-up efekt! Upútaj pozornosť k tvojím očiam a trúfni si na dramatický push-up efekt!



Čo o nej hovorím ja ?  

Žiadny efekt umelých rias nečakajte, no pozitívum je, že má naozaj veľmi sýtu, čiernu farbu a na mihalniciach vydrží dlho. Tým pádom sa aj ťažšie odličuje. nemusíte sa báť ani otáčania či opadávania farby. Riasy zahustí a to tak, že ich akoby zlepí, ale nie veľmi, len jemne. Tak, aby vyzerali opticky hustejšie. Čo sa týka predlžovania, tak nepredlžuje. To je v postate asi aj všetko čo by som o nej povedala, mňa teda veľmi nezaujala a určite si ju opäť nekúpim. 

PLUSY
+ sýta farba
+ zvýrazní oči
+ zhustí riasy
+ vydrží dlho
+ neotláča sa ani neopadáva


MÍNUSY
- žiadne predĺženie
- riasy v podstate lepí
- ťažšie odličovanie

 Špirálu teda odporúčam len tým ženám, ktoré si chcú riasy zahustiť, inak Vás môže sklamať.

♥K.








No comments:

Post a Comment