3 June 2016

REVIEW/ RECENZIA : Maybelline New York Baby Lips Balm & Blush

Pozrite sa na tieto chutné balzamy. No nie sú úžasne? Dostali ma na prvý pohľad ich vzhľadom, ktorý napovedá, že budú určite sladké. Majú prijemne ovocnú vôňu, určite nimi potešíte aj malé dievčatka. Ja ich mám v troch prevedeniach -  ružový Flirty Pink,  vôňa mi pripomína melón, červený Booming ruby vonia ako višne a oranžový Innocent peach je broskyňový. Balzamy prijemne hydratuju a zanechávajú pery lesklé s jemným odtieňom. Škoda je, že neobsahujú UV filtre, keďže mi prídu vhodné na leto, ochranný faktor by nebol odveci. A tiež si nemyslím, že dokážu pomôcť pri extrémne suchých a popraskanych perách. Takže ako prevencia a hydratácia áno, ale ako liečenie veľmi suchých pier asi nie. 

PLUSY 
+ prevedenie 
+ vôňa 
+ lesk 
+ hydratácia 

MÍNUSY 
- neobsahuje UV filtre 
- nestačí na liečbu veľmi suchých a popraskanych pier 

Balzam ODPORÚČAM!

♥ K. 





Odtieň Innocent peach 

No comments:

Post a Comment