19 June 2016

REVIEW/ RECENZIA: Korektor Maybelline New York Affinitone tone- on- tone conclear

Bez korektorov si ja už ani neviem predstaviť líčenie, keďže sa aj u mňa často objavujú nedokonalosti, korektor je pravý pomocník. A tekutý make up väčšinou až také dobré krycie schopnosti nemá. A ja ich ani nevyhľadávam, pretože potom pleť pôsobí umelo, ako maska. Vyhýbam sa produktom, ktoré kryjú úplne, veď to potom vyzerá až smiešne, nik nemá dokonalú pleť, iba na vyretušovaných fotkách a to potom aj tak vyzerá... Ja teda volím také produkty, ktoré nedokonalosti zjemnia, ale nie úplne prekryjú. Tak pleť potom vyzerá pekne a prirodzene. Teraz Vám prinášam hodnotenie tuhého korektoru od Maybelline New York Affinitone.

Čo o ňom hovorím ?

Vyhovuje mi tvar tyčinky, ľahko a jednoducho sa nanáša na nedokonalosti. V podstate mi vyhovuje aj tuhá konzistencia, pretože tekutá sa minie veľmi rýchlo. Kryje v celku dobre, no už som mala aj lepšie korektory, ale pre spomínané prirodzené krytie, ktoré mne vyhovuje, postačuje. No pokiaľ od korektora očakávate 100%- né krytie, radšej si kúpte nejaký iný. Prekryje síce, ale nie úplne. Na pleti vydrží skoro celý deň, takže po tejto stránke mu niet čo vytknúť.

PLUSY
+ prirodzené krytie
+ dlhá výdrž
+ tvar tyčinky- ľahko sa nanáša 

MÍNUSY
- nekryje 100 percentne 

Korektor jednoznačne ODPORÚČAM!


♥K.







Odtieň 01 Ivory 









No comments:

Post a Comment