1 June 2016

REVIEW/ RECENZIA : Garnier antiperspiracny sprej Neo, Pure cotton

V uplynulých dňoch ste mali možnosť všimnúť si, že som začala spolupracovať so značkou L'Oréal Paris. V pondelok mi od nich prišiel naozaj pekný balíček plný zaujímavých výrobkoch, medzi nimi aj novinky. Takúto bohatú zásielku som nečakala. Príjemne ma teda šestnástimi produktami prekvapili. Postupne Vám ich budem predstavovať v recenziách. Mohli ste už vidieť hodnotenie na opaľovacie mlieko a rúž, tentokrát to bude recenzia na nový dezodorant od Garnier -  Neo. 

Tento sprejový dezodorant má patentovaný kruhový rozprašovač, vďaka ktorému sa má sprej naniesť rovnomerne. Mňa zaujal a je to lepšie, než klasický rozprašovač. Mal by vydržať až 48h, no ja taký expert rozhodne nie som, aby som sa neumývala 2 dni kvôli testovaniu spreja :D No bežný deň v pohode zvláda, pri takej bežnej fyzickej záťaži je účinný. Tento môj vonia príjemne, sviežo. Nemám rada ťažké a veľmi výrazné vône dezodorantov, čiže toto mi maximálne vyhovuje, vôňa by mala byť inšpirovaná kvetmi a vôňou čistej bielizne, s čím súhlasím. Zloženie je jemné, vrátane pantenolu, bez alkoholu, je vhodný aj na citlivú pokožku. Takže ja som s ním spokojná, proti poteniu chráni, vonia príjemne a zloženie je relatívne jemné a šetrné k pokožke.

PLUSY
+ chráni počas dňa, pri štandardnej fyzickej aktivite
+ patentovaný rozprašovač v tvare kruhu
+ vôňa
+ relatívne jemné zloženie

MÍNUSY
- obsahuje aluminium
- určite nevydrží 48h ako sľubuje

V celku s ním som spokojná, ODPORÚČAM!

♥K.




No comments:

Post a Comment