9 June 2016

REVIEW/ RECENZIA: Maybelline New York Dream Matte Mousse make up


V lete je zmatňujúci make up, navyše s ochranným faktorom povinná jazda. Tento obsahuje SPF 15. Poďme sa naň teda pozrieť bližšie.

Čo naň hovoria ?  

Zmatňujúci make-up s mikro-hubkami, ktorý splynie s tónom pleti a zabraňuje, aby sa leskla.

Prečo to budete milovať
Jedinečný mejkap od Maybelline NY Dream Matte Mousse s novým a vylepšeným zložením vydrží dokonalý a svieži po celý deň!
Pre najlepšie výsledky
Mejkap se ľahko a rovnomerne rozotiera a umožňuje veľmi prirodzené nalíčenie s jemným púdrovým efektom. Obsahuje špeciálne absorbujúce ultra – matujúce čiastice, ktoré pleti dodávajú vzdušný a ľahký pocit. Jedinečné zvláčňujúce zložky mejkapu podporujú jemnosť a dokonalo hebkú pleť. Mejkap má skvelé krycie a matujúce schopnosti. Vďaka inovatívnemu mejkapu Dream Matte Mousse od Maybelline NY budete po celý deň vyzerať skvelo!

Čo naň hovorím ja ? 

Na začiatku som sa mu veľmi potešila, pretože som ho obzerala v drogérii už dávnejšie. Je zmatňujúci a to je u mňa pri výbere make- upu podmienka. Kedže obsahuje SPF- slušných 15 je ideálny na leto. ALE! Keď som si ho naniesla, mala som na tvári pocit masky, ruky celé zababrané od make- upu, má takú kĺzavú konzistenciu, čo mi nevyhovuje ani pri nanášaní na tvár. Konzistencia je taká penová, mala som v minulosti takýto penový make- up od Essence a ten vyzeral podobne. Možno som s efektom nebola spokojná preto, že som si ho dala viac. Nabudúce si ho dám rozhodne menej. Ale kryje perfektne, nemusíte potom alebo predtým nanášať korektor. Výdrž je taká optimálna, cca 10 hodín vydrží. A ďalšia vec, ktorá mi vadila je, že sa otláča a akoby nevsiakne do pleti. No pokiaľ máte mastnú pleť a chcete zmatniť, máte veľa nedostatkov na pleti a používate vysokokrycie make- upy, potom je tento make up pre Vás vhodný. Ostatným ho veľmi neodporúčam.
Moje odporúčanie pri jeho používaní je- nanášajte ho štetcom a v menšom množstve!

PLUSY
+ zmatňuje
+ SPF 15
+ vysokokrycia schopnosť

MÍNUSY
- mňa nezajala konzistencia, príde mi veľmi hutná
- mala som pocit masky
- nevpije sa do pleti a otláča sa 

Moje celkové resumé je také 50: 50- ODPORÚČAM AJ NEODPORÚČAM.
Odporúčam ženám, slečnám, dievčatám s mastnou pleťou, ktoré chcú/ potrebujú zakryť  výraznejšie nedostatky.
♥K.





No comments:

Post a Comment