9 June 2016

Press- EMMA, Eva júl/ July 2016


Ahojte! 
Ďalšie letné čísla sú na svete a s nimi Barbora Švidraňová v EMME a aktuálna Miss Slovensko 2016 v Eve na titulke. Barboru som už až očakávala, keďže tieto časopisy radi dávajú na titulky tých, ktorých je už aj tak všade až až, inak veľmi mi je nesympaticka ta osoba. Titulka prvoplanovejšia nemohla ani byt, ale už som sa zmierila, že svetovej úrovne sa nedožijem, občas je to lepšie, no zvyčajne celé zle. Bez nápadu, dokola tie isté tváre... Ako darček k nej dostanete nejaké kozmetické výrobky, príde mi to ako zvyšky z minulých čísel. Titulka Evy sa mi páči viac, no okolo tohoto obdobia ani nešla. Darček antistresové omalovanky. Btw musím pochváliť minule číslo Emmy s hosťujúcou šéfkou Adelou, mali sme možnosť prečítať si fakt zaujímavé články, pod ktoré sa podpísala práve Adela, stavím sa ze samotná redakcia by na takéto neprišla. 

Cena oboch 2.60€

♥ K. 




No comments:

Post a Comment