13 June 2016

New in

AHOJTE!!!

Po niekoľkých recenziách Vám prinášam aj príspevok New in. Konečne som si urobila radosť s večnými teniskami Adidas Superstar II. Nosia sa už asi 30 rokov, aj to som povedala asi málo a viem, že ešte ďalších X rokov sa nosiť budú. Nosím ich momentálne najviac, dajú sa kombinovať s čímkoľvek a sú neskutočne pohodlné. Keďže ja chodím veľa a často, sú pre mňa vhodné. A keď ich vynosím, kúpim si ich zas. Tieto moje sú z detského radu, pretože mám veľkosť 37- 38 a detské v tomto čísle pokojne dostanete, sú asi o 30 € lacnejšie než dámske prevedenie, ktoré je samozrejme úúúplne rovnaké. Sandálky sú už pripravené na leto, len počasie momentálne štrajkuje :/ Sú z H&M. Chcela som podobné, ale čierne, no napokon som sa rozhodla pre zlaté. Na leto asi ideálnejšia voľba.
Z kozmetiky pribudli dva krémy a dva laky na nechty. Krémy sú z Avonu a od Biodermy. Pokiaľ máte mastnejšiu pleť ako ja, odporúčam Vám obidva. Ten od Biodermy používam v noci, pretože neobsahuje UV filtre. Je ľahučký, zmatňuje, no zároveň hydratuje pleť a pomáha v boji proti akné. Ten z Avonu používam ráno, má SPF 15 a je bez parabénov a farbív, ideálny pre citlivú pleť. Mám už druhý a som s nim nadmieru spokojná. Laky na nechty sú z Oriflame. Skúsila som viac perleťové odtiene, nech je zmena, inak obľubujem skôr klasické farby bez perlete. Kúpila som svetlejší aj tmavší, tak uvidím, ako s nimi budem spokojná.

♥K. 

Tenisky Adidas Originals Superstar II
Sandále H&M

Laky na nechty Oriflame The One Long wear 
svetlý- odtieň Ice Pink
tmavý- odtieň Amethyst Rock
Konzistencia krému Bioderma Sébium hydra
Konzistencia krému Avon Nutra effects pre mastnú pleť

1 comment:

Rochelle Fox said...

Great pictures!
Good vibes, FOX
check out my latest VLOG and my blog
www.rochellefox.com.au

Post a Comment