12 June 2016

REVIEW/ RECENZIA: L'Oréal Paris False Lash Wings Sculpt riasenka

L´Oreal je známa značka, ktorá ma naozaj kvalitné produkty. Medzi tie vydarené sa radí z môjho pohľadu aj riasenka False Lash Wings Sculp. Dostanete ju cca za 13 € v každej lepšej drogérii.

Čo o nej hovoria ? 

Prvá modelujúca riasenka od L'Oréal Paris s efektom vnútornej linky. Vďaka unikátnej modelujúcej kefke vnútorné štetinky vyplnia líniu rias pre efekt vnútornej linky a vonkajšie štetinky intenzívne zahustia a predĺžia každú riasu pre efekt umelých rias. Doprajte si i vy vymodelované riasy ako od make-up vizážistky!

Účinky:
vnútorná linka
intenzívny objem
maximálne predĺženie

Zloženie:
intenzívne čierne pigmenty

Ako aplikovať:
Krok 1
Vyplňte líniu rias pre efekt vnútornej linky.
Jemne pritlačte kefku ku korienkom rias. Vnútorné štetinky kefky vyplnia miesto pri korienkoch rias ako vnútorná linka.
Krok 2
Vymodelujte riasy a dodajte im intenzívny objem.
Pokračujte aplikáciou riasenky po celej dĺžke rias pomocou vonkajších štetiniek kefky. Týmto necháte Vaše riasy vyniknúť z každého uhlu.
Krok 3
Predĺžte každú riasu pre efekt umelých rias.
Naneste ďalšiu vrstvu riasenky na končeky rias.
 Čo o nej hovorím ja ? 

Špirála má naozaj zaujímavé zhotovenie kefky. Je silikónová a štetinky sú len po jednej strane, pripomína to tvar motýlieho krídla.  Bolo obdobie kedy som silikónové kefky vyhlaávalaa a rada som experimentovala s rôznymi ich tvarmi. No nakoniec som zistila, že klasická zahnutá kefka mi vyhovuje najviac. Preto som ani od tejto nemala veľké očakávania. O to viac som ostala prekvapená, keď som ju vyskúšala. Efekt bol super, riasy som mala vytočené, rozdelené, prečesané s výraznou farbou. Táto riasenka riasy zahustí aj predĺži. Hodnotiť špirály je tiež dosť zložité, pretože každý má iné riasy a vyhovuje mu iný typ kefky. No mne táto vyhovuje po všetkých stránkach. Vydrží tiež dosť dlho, neotláča sa ani neopadáva. Pokiaľ teda túžite po krásnych vejárovitých riasach, pokojne ju vyskúšajte ! 

PLUSY
+ predĺži riasy
+ prečeše ich
+ výrazná farba
+vydrží dlho
+neopadáva a neotáča sa 

MÍNUSY
- nemám !!!

Špirálu ODPORÚČAM!

♥K.






No comments:

Post a Comment