13 June 2016

REVIEW/ RECENZIA : L'Oréal Paris Super Liner Perfect Slim

Môj očný make up posledné roky pozostáva len z očnej linky a špirály vrchných rias, prpáadne očných tieňov v jemných farbách. Vyzerá to mladistvejšie a sviežejšie ako spodné očné linky. Preto sa očným linkám nevyhýbam, ale práve naopak ich vyhľadávam a rada skúšam a objavujem nové. Či už tekuté, fixkové alebo farebné. Od L´Oreal som dostala túto fixkovú linku so super tenkým hrotom pre presné linky. Zoženiete v každej lepšej drogérii za cca 7 €.

Čo o nej hovorím ? 

Nuž, hneď na úvod musím povedať, že už aj lepšie očné linky som skúšala. Takže začnem teda negatívami. Farba nie je veľmi výrazná, práve naopak. Linky si môžete vytvarovať rôzne, podľa predstáv. Vďaka tenkému hrotu si bez problémov vytvarujete aj jemnučkú linku, ktorá Vám len zvýrazní horné riasy alebo sa s linkou vyhráte viac a vytvoríte rebelské, hrubšie linky. Je to na Vás. Najväčšie sklamanie mi priniesla už spomínaná nevýrazná farba a slabšia výdrž. Od linky tejto značky by som rozhodne čakala viac. No pozitívom je, že sa neotláča, nie je vodeodolná a je  fixková- takéto linky sa zvyknú otláčať, preto ma potešilo, že táto sa neotláča. Moje kritériá teda veľmi nesplnila, ale niekto má rád len jemnučké, tenké linky. V takomto prípade je pre Vás vhodná.

PLUSY
+ tenký hrot, vďaka ktorému si vytvoríte linku takej hrúbky, akú potrebujete
+ neotláča sa 

MÍNUSY
- jemná farba
- slabá výdrž
- vysoká cena v pomere cena - kvalita
Odporúčam dámam, ktoré majú rady len linku, ktorá jemne zvýrazní črty oka a neobľubujú výrazné linky, prípadne celé líčenie.

♥K.






No comments:

Post a Comment