30 May 2016

REVIEW/ RECENZIA: Rúž L'Oréal Paris Collection Exclusive by Julianne





Pri príležitosti spolupráce s L'Oréal Paris som od nich dostala na zrecenzovanie rúž L'Oréal Paris  Collection Exclusive  odtieň Julienne's nude. 
Hneď na prvý pohľad ma zaujal obal, ktorý vyzerá priam luxusne. Matné čierne prevedenie so zlatými detailami napovedá, že by malo ísť o kvalitný rúž. Tento odtieň je veľmi jemný a na perách ho takmer nevidno, aspoň na tých mojich, pretože mám prirodzený odtieň pier podobný tomu na rúži. Tým pádom som len zvýraznila ich farbu. Je jemný, decentný a na toto jarno - letné obdobie vhodný, keďže teraz každá žena uprednostní skôr prirodzený make up. Zloženie je príjemné, povedala by som, že aj hydratačné. Na perách nevydrží veľmi dlho, tak max 2 hodiny, pokiaľ nejete, nepijete a pod. Nechcem mu ale krivdit, lebo pri takomto svetlom odtieni je oveľa ťažšie hodnotiť výdrž farby a jej sýtosť, narozdiel od tmavších farieb, kde je to viditeľné úplne jasne. Jeho cena sa pohybuje okolo 9€ a to mi príde naň trochu dosť. 

PLUSY 
+vzhľad obalu 
+hydratácia 
+pekný odtieň 

MÍNUSY 
-slabá výdrž 
-cena 
-nie veľmi sýta farba (nemusí byť na vine rúž, možno len odtieň ) 

Celkovo ho môžem odporučiť. 
Máte s nim skúsenosti? Rada si ich prečítam v komentároch. 

♥ K. 

No comments:

Post a Comment