31 May 2016

RECENZIA/ REVIEW: Opaľovací krém Garnier Ambre Solaire for Kids SPF 50

Ďalšia vec, ktorá mi od L'Oréal prišla je krém na opaľovanie Garnier Ambre Solaire for Kids SPF 50. A keďže dnešné počasie prialo slniečku, hneď som ho aj vyskúšala.
To, že je určený pre deti by malo byť znakom jemnejšieho zlozenia. Sama občas uprednostňujem kozmetické prípravky pre deti, pretože obsahujú menej škodlivých látok (aspoň väčšinou ). Zloženie tohoto mlieka obsahuje ochranný faktor 50, ja používam ochranný faktor tak maximálne 20, myslím, že pre môj fototyp to stačí. Mala som trochu obavu, či ma vôbec s takým vysokým faktorom opali. A opalilo ale nespalilo, tak by to malo byt. Veľké pozitívum je aj jeho vodeodolnost, osobne preferujem takéto opaľovacie krémy, pretože je normálne opaľovať sa pri vode. Konzistencia ma takú jemne žlto oranžovú farbu. Nemám rada opaľovacie krémy , kvôli tazsiemu nanášaniu, uprednostňujem bud prevedenie v spreji alebo olej. No tento ma príjemne prekvapil a rozotiera sa jedna radosť. Nie je vôbec hustý, takže sa ľahko nanasa.

PLUSY
+konzistencia
+vysoké SPF, napriek tomu vás opali
+vodeodolny
+ ľahko sa rozotiera

MÍNUSY
nemám 

ODPORÚČAM!

♥ K.






No comments:

Post a Comment