30 May 2016

New in

tiene na obočie Rimmel
špirála Astor

lesk na pery AVON
očná linka Astor
top C&A
top Bershka
sukňa Diverse
kabelka Oriflame
džínsy Levi´s

bombera Bershka
 náramok Aliexpress

Ahojte!!
Opäť Vám prinášam New in a tentokrát je toho viac ako doteraz, pretože sa mi nechcelo urobiť článok skôr a tak sa mi toho trochu nazbieralo :D Idem teda rovno k veci. Náramok je za vyše eura z Aliexpressu, poviem Vám, že doplnky si zvyčajne kupujem tam, pretože kvalitou je to to isté čo v iných obchodoch a cena neporovnateľne nižšia. Bombera je spolu s bielym tričkom out of shoulders z Bershky, zaľúbila som sa do nich na prvý pohľad, veď to poznáte ;) . Dzínsy koralovej farby sú z Krakowa od Levi´s . Išli sme do outletov s tým, že vo veľom nakúpime, ako som už spomínala v článku o Krakowe, no nakoniec som si odniesla tieto rifle a riflovú sukňu od Diverse, tá je úplne super, nie je mini, ale taká trošku dlhšia, skôr pencil strih, perfektne tvaruje postavu. Džínsy sú príjemným oživením môjho nie veľmi farebného šatníka. Ďalší biely top s folklórnym vzorom je z C&A, je vzdušný, tenučký, takže super na horúce dni. Kabelka je z Oriflame, mám slabosť na malé kabelky, hoci ich často nevyužívam, pretože sa do nich nič dokopy nezmestí, ale vždy sú krajšie ako tie veľké. Táto sa na moje prekvapenie hodí k džínsom od Levi´s a spolu tak vytvárajú veselý outfit. Z kozmetiky som objavila čaro stránky parfums.sk, ak ste ju ešte neskúsili, určite odporúčam. Najdete tam bezkonkurenčné ceny kozmetiky, x- krát lacnejšie ako v drogérii. Tak som si tam objednala tiene na obočie, mala som síce obavu, aké budú, ale môžem ich odporučit, sú naozaj úžasné. Ďalej mám odtiaľ moju najobľúbenejšiu špirálu od Astor Seduction Code No 2, lepšej niet a očná linka od Astor je tiež z tejto stránky, a tiež som s ňou spokojná. Tento e shop budem využivať častejšie. Lesk na pery je z Avonu, kúpila som si ho len tak, lebo som žiadny lesk nemala, má trochu lepivé zloženie, ale inak mi vyhovuje.

♥K.

No comments:

Post a Comment