8 April 2016

Press- EMMA, Eva máj/ May 2016

To sa opäť nedočkáme peknej jarnej obálky? Asi nie. Tento mesiac zas nuda. Eva na titulke s krásnou Táňou Pauhofovou a na druhej strane s Jánom Koleníkom. Číslo je celkom zaujímavé, len veľmi tenké. A okrem toho je vzadu asi 40 strán pre pánov. Ale obálky sú nudné, mali k dispozícii tak zaujímavé osobnosti a nevyužili to. No fotky vo vnútri čísla majú pekné. Ako darček tyčinka Corny, ďalej nejaké zbytkové darčeky zo starých vydaní, u nás väčšinou špongia na tvár. No a ešte dve zľavové kartičky, tuším do Orsay a na laserovú operáciu očí. Emmu som ešte nečítala ale obálka je hroznaaa, zas. Môžete na nej vidieť nejaké bývalé miss. Darček DVD na chudnutie. Určite si ju kvôli nemu kúpite a ja už teraz viem ako to dopadne ;)

Cena obidvoch 2.60 €. 

♥ K. 




2 comments:

Anonymous said...

o titulkach Evy som si povedala presne to čo ty, že obzvlasť s takymi hviezdami sa dalo vymyslieť niečo zaujímavejšie, aj keď jano ma vnutri pekne fotky...a o emme si myslim, že za poslednu dobu je to najkrajšia titulka takže to som naopak spoko :) a dvd mi je nanič lebo si ho nemam kde pustit :D

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Mohla by byť pekná, ale mňa osobne odrádza ta farba. Samozrejme sto ľudí sto chutí :)

Post a Comment