31 March 2016

New in

Ahojte!
Tentokrát Vám pridávam New in z kozmetiky. Vybrala som tie, podľa mňa, najzaujímavejšie novinky, ktoré mi v poslednej dobe pribudli. Asi najviac sa chcem pochváliť vonným sprejom z Avonu, má vôňu levandule a harmančeka. Je určený buď ako klasický telový sprej, ako vôňa na osvieženie miestnosti, prípadne si ho môžete nasprejovať na vankúš pred spaním alebo relaxáciou. Práve tento tretí spôsob ja využívam. Z neznámych príčin sa mi posledne nedarilo zaspať a môj spánok bol taký nepokojný, budila som sa. Kamarátka mi odporučila tento sprej, vraj je super a jej pomáha. Ja neviem či je to placebo, ale pomáha mi :D navyše tá vôňa je príjemná a keďže účinky aromaterapie sú známe od pradávna, možno aj toto sa podpisuje na pokojnejšom spánku a ľahšom zaspávaní. Zhodou okolností, tá istá kamarátka prišla o niekoľko dní za mnou s tým, že teta jej dala voňavku, ale jej sa nepáči. Tak mi ju ponúkla. Jedná sa  o parfumovanú vodu Just by Just Cavalli. Musím povedať, že nie je z tých, ktoré by sa mi neskutočne páčili, na môj pomer je dosť silná a ťažká. No niečo ma na nej zaujalo, tak som si ju od nej vzala. Na večer je ako stvorená, je taká koketná. V minulosti som o nej čítala aj články a recenzie, veľa žien si ju chválilo, no čo sa vôní týka- každý názor iných je bezpredmetný, pretože koľko ľudí, toľkým sa bude páčiť iná vôňa. Ďalšou novinkou je lak na nechty Avon Nailwear pro+ v odtieni Naked Truth. Možno o ňom niekedy napíšem recenziu. Ako som už tu na blogu niekoľkokrát spomínala, s lakmi od Avonu som celkom spokojná. Najmä sa dajú vychytať za super ceny, balenie je tiež dosť veľké, vydržia relatívne dlho a na výber máte širokú paletu odtieňov. Tak prečo nie?  Tento odtieň ma teda zaujal veľmi. Make- up od Catrice All Matt Plus je skvelá voľba, pokiaľ hľadáte relatívne lacný a dobrý make- up. Stojí okolo 7 €, zloženie je bez parabénov- čo je u mňa podmienka a spĺňa čo sľubuje- skoro :D ...pretože 18h , ako by mal vydržať, nevydrží. No výdrž je aj tak dosť dlhá, pleť zmatní a vyzerá prirodzene. Možno bude bližšia recenzia ;)

Tak to by bolo z dnešného New in všetko, užívajte konečne teplé jarné dni!!!

♥K.



Vonný sprej na vankúš s vôňou levandule a harmančeka AVON
Lak na nechty Nailwear Pro + Naked Truth AVON
Make- up Catrice All Matt plus
Parfumovaná voda Just by Just Cavalli

No comments:

Post a Comment