24 February 2016

REVIEW/ RECENZIA: Špirála Maybelline Lash Sensational

Dnes prinášam recenziu na špirálu od Maybelline Lash Sensational . O tejto riasenke ste už iste počuli, momentálne ju máte možnosť vidieť aj v TV reklame. Môj názor na ňu sa dozviete práve teraz, práve tu.

Čo o nej hovoria ? 

Vedeli ste, že mihalnice rastú vo viac ako jednej vrstve? Nová riasenka Lash Sensational rozvinie 100% rias a zvýrazní ich vrstvu po vrstve, pre dokonalý vejárovitý efekt.


Prečo to budete milovať ?
Naša prvá revolučná kefka v tvare vejára s rôznymi typmi štetín zachytí a rozvinie aj tie najjemnejšie riasy pre naozaj podmanivý pohľad.

Pre najlepšie výsledky
Aplikujte riasenku od korienkov ku končekom rias pre okamžité dodanie objemu a väčšie riasy.
1) vnútorné štetinky zachytia a zvýraznia aj tie najjemnejšie riasy
2) vonkajšie štetinky ich rozvinú ako vejár

Čo na ňu hovorím ja ?

 Špirála je to naozaj super a aj cena je skvelá. Ja som si ju kúpila pred Vianocami, kedy mali špeciálnu akciu: túto riasenku + lak na nechty za cca 5 €. Brala som hneď. A dobre som urobila. Vydrží celý deň, nerobí hrudky, nanáša sa skvele. Riasy oddelí, prečeše. Vďaka vejárovitej a zakrivenej kefke ich aj jemne vytočí. Odličuje sa trochu ťažšie a to používam odličovač na vodeodolný make up. Ale pravdepodobne to bude kvôli tomu, že naozaj na riasach vydrží celý deň, neotláča sa, nemrví sa. Opakujem, som s ňou veľmi spokojná a po Astor Seduction Coda N°2, je to moja ďalšia naobľúbenejšia špirála. V podstate negatíva k nej, až na to ťažšie odličovanie, nemám.

Zhrnutie

PLUSY
+ cena
+ výdrž
+ oddelí riasy
+ neotláča sa, nemrví sa
+  nerobí hrudky
+ vytočí riasy
+ nanášanie

MÍNUSY
- ťažšie odličovanie

Za mňa oveľa viac plusov ako mínusov, čiže ODPORÚČAM!

♥ K.







No comments:

Post a Comment