27 February 2016

REVIEW/ RECENZIA: Krém na ruky Lace Love Oriflame

Krém na ruky je, hlavne teraz v zime, must have každého človeka. Ruky sú zaťažované viac ako inokedy. Skúšané rôznymi poveternostnými podmienkami. Raz mrzne, potom sneží, prší, svieti slnko.... Pokožke rúk preto treba venovať väčšiu starostlivosť. 
Ja si dosť potrpím na to, aby produkt dobre vyzeral a tiež aby dobre voňal. Tieto dva atribúty krém Lace Love od Oriflame spĺňa. Poďme sa naň pozrieť podrobnejšie.

Čo o ňom hovoria?

Nádherne parfumovaný krém na zjemnenie a hydratáciu rúk. Príjemná vôňa je kombináciou tónov marhule, hrušky, magnólie, jazmínu, pivonky, medu, santalového dreva, bambuckého masla a ambry. Úžasný darček s ozdobným valentínskym dizajnom.

Čo naň hovorím ja ?  

V prvom rade ma zaujali, ako som už spomínala, obal a vôňa. Balenie je pekné, ružové- romantické. A tá vôňa! Vonia úžasne, kvetinovo - ovocno. Zloženie je trochu redšie, ale na druhej strane sa rýchlo vstrebe do pokožky, takže to až tak neprekáža. Podľa mňa nie je vhodný pre extrémne suché ruky. Hydratuje tak stredne. Naozaj len ruky, ktoré nebývajú veľmi suché alebo sú unavené z počasia, ktoré ich občas potrápi. Ja so suchými rukami problém nemám. Takže mne z tejto stránky vyhovuje. Balenie je 75 ml, mohlo by byť väčšie, pretože sa skutočne rýchlo minie. No Oriflame má väčšinou takéto balenia krémov na ruky. Objednala som si ho v čase, keď bol v sade spolu s mydielkom v tvare srdiečka rovnakej valentínskej línie. Mydielko vonia fantasticky, pekne pení. Je to milé spestrenie pri umývaní rúk. Určite by potešilo aj deti alebo fanatikov na podobné blbostičky :D Táto sada vtedy stála 1,49 €, čo je veľmi výhodné a ja som tiež s týmito výrobkami dosť spokojná.

Objem 75 ml
Cena  krému max 3,50 €

PLUSY
+ vôňa
+ pekné balenie
+ rýchlo sa vpije
+ dostatočná hydratácia pre menej suché ruky

MÍNUSY
- balenie mohlo byť väčšie
- redšie zloženie
- veľmi suché ruky by asi dostatočne nehydratoval

Aj keď mám plusov a mínusov skoro rovnaký počet, ODPORÚČAM Vám tento krém.

♥K.




No comments:

Post a Comment