10 February 2016

REVIEW/ RECENZIA: Avon samoopaľovacie mlieko 7v1 skin so soft enhance & glow

Samoopaľovacie mlieka v zime využíva mnoho žien, najmä tie, ktoré chcú byť po celý rok opálené, no exotiku nemajú :D Ďalšia alternatíva je solárko, tam som chodila aj ja, hlavne pred plesmi, no samoopaľovacie mlieko sa mi zdá byť šetrnejšie a bezpečnejšie, v neposlednom rade aj lacnejšie. Tento rok som si kúpila mlieko z Avonu, vlani som mala z Oriflameu a nezaznamenala som žiadne opálenie, len jemne trblietavý efekt. 
Toto mlieko ma ale potešilo. Vonia ako skoro všetky samoopaľovacie mlieka- tak kokosovo- kakaovo. Tmavšiu pokožku spozorujete už po prvom použití, no najintenzívnejší efekt uvidíte cca po týždni používania. Dávajte si, samozrejme, pozor, aby ste mlieko rovnomerne natreli a nemali na niektorých častiach neprirodzene hnedé fľaky. Taktiež si nezabudnite po nanesení umyť ruky mydlom. Tento výrobok je výhodný v tom, že stmavuje pokožku postupne, takže ani tie fľaky nebudú veľmi tmavé, ak by ste si ho zle rozotreli, no aj tak... Pokožka je po jeho nanesení prijemne trblietavá, hydratovana a prevoňana.
Obsah balenia je 200 ml, cena okolo 5€, podľa akcií, treba sledovať katalóg.  Konzistencia mlieka je stredne hustá, zdá sa mi, že je redšia ako pri bežných telových mliekach.

♥K.



No comments:

Post a Comment