15 February 2016

NEW IN

Po extra dlhej dobe, opäť pridávam novinky, ktoré som si kúpila. Všetky veci boli v zľavách za veľmi nízke ceny, čiže ja som im, logicky, neodolala. Áčkovú sukňu som si kúpila tento víkend v Reserved-e za necelých 10 €, pozerala som po nej už dlhšie, no stále som dúfala, že zlacnie :D Prišla som do obchodu, videla som, že ju majú poslednú, dokonca XS a keď som videla ešte aj tú cenu, nebolo o čom. Typy na outfit s áčkovou sukňou nájdete TU. Top je z H&M, ten ma vyšiel 7 € a je to kratší crop strih s odhalenými ramenami, tzv. ''out of  shoulder crop top'' Ako ich nosiť nájdete TU. Na živo je krajší ako na fotke, je taký vzdušný a voľný, takže v lete, keď bude horúco by v ňom malo byť príjemne. Topánky som vám už ukazovala. Tie nad kolená sú z topankovo.sk, za tú cenu sú OK, tiež boli v zľave a stáli okolo 30 €, no tá kvalita aj tak vyzerá. Sú vhodné do suchého počasia, samozrejme, treba ich inpregnovať. Ich plus je aj, že sú zateplené, takže v nich nie je zima, ale po pár chodeniach mi vypadol podpätok na jednej z čižiem. Našťastie boli k nim pribalené aj dva náhradné podpätky, to sa dnes tak často nevidí. No a členkové čižmičky sú z Asos-u, materiál je mix kože a syntetiky. Stáli len 20 €, takže oplatilo sa. No opätok na jednej topánke sa mi zdá byť krivý o.O ja som si to nevšimla, ale upozornila ma na to mama, a mala pravdu :/ Nosiť ich ale aj tak budem len príležitostne, tak snáď to až tak vadiť nebude. Ale páčia sa mi neskutočne :D 

♥K.



Sukňa Reserved 
Top H&M
Členkové čižmy Asos 
Čižmy nad kolená topankovo.sk 

No comments:

Post a Comment