6 January 2016

Calvin Klein fragrancies

Vône od Calvina Kleina zbožňujem. Tieto dve sú moje Topky. Mám viac voňaviek, no tieto neprekoná žiadna iná. Calvin Klein Euphoria a Calvin Klen Down Town. Jemné, svieže, trochu sladké a nevtieravé. Skúšala som aj vzorku novinky CK Eternity Now, no nezaľúbila som sa do nej, bola fajn, príjemná, ale nič, pri čom by som si povedala WOW. Tento ,,wow efekt'' som ale mala pri novinke od Gucciho - Bamboo. Takžo toto je moj nový must have zo sveta vôní.

Zloženie CK Down Town

Hlava  

hruška, slivka, citrón, bergamot, neroli

Srdce

lístky fialky, ružové korenie, gardénia

Základ

kadidlo, pižmo, céder, vetiver

Zloženie CK Euphoria
  
Hlava

bergamot, zelené tóny

Srdce

orchidea, champaca

Základ

smotanové tóny, santalové drevo


♥K.




No comments:

Post a Comment