17 December 2015

REVIEW/ RECENZIA: Make up Maybelline AffiniMat

Konečne Vám opäť prinášam recenziu na kozmetický produkt. O make-upe Maybelline AffiniMat píšem najmä preto, lebo je o ňom na nete skutočne málo recenzii. Väčšinou sa dajú nájsť hodnotenia na jeho,,brata'' AffiniTone. Tento je ale určený skôr na mastnú pleť, keďže by mal zmatňovať.

MOJ NÁZOR

Zmatňuje, to je fakt, no nie na dlho, po pár hodinách sa pleť leskne. Takže ho buď treba aplikovať znova, alebo pleť prepudrovať. No ak vám to neprekáža, pokojne to nechajte tak :) Krytie je také priemerné- hodnotila by som ho ako stredné. Pokiaľ vám to nestačí, použite korektor, no na bežné nedokonalosti, ako sú vyrážky, jazvy, začervenanie a pod. úplne v pohode stačí. Keby kryl viac, tak by pôsobil ako maska. Podobne ako väčšina krycích krémov s vysokým stupňom krytia. No a tento pôsobí na pleti naozaj prirodzene a vie sa prispôsobiť farbe pokožky. Keď už sme pri farbách, škála odtieňov je svetlejšia. Ja mám odtieň 24 Golden Beige, čo je tretí od konca (tretí najtmavší) a poviem vám, že vôbec nie je tmavý. Veď ja nemám tmavú pleť, v zime skôr svetlú. Vo flakóne môže vyzerať tmavšie, no na pleti po rozotretí sa prispôsobí a vyzerá oveľa svetlejšie. Celkovo je v ponuke 8 odtieňov farieb. Čo mi vadí je, že v ňom cítim alkohol a to dosť intenzívne. Alkohol aj ,samozrejme ,obsahuje. No cítiť by ho nemuselo byť. Ale asi preto, lebo má zmatňujúce účinky a je určený na mastnú až zmiešanú pleť. Konzistenciu má redšiu, čo je u zmatňujúcich krycích krémoch nevídané. Preto je aplikácia aj ťažšia a pokiaľ máte možnosť, aplikujte ho radšej špongiou alebo štetcom, inak budete mať od neho zababrané celé ruky. Výdrž má výbornú, spokojne vydrží aj celý deň, až na ten matný efekt, ten nevydrží :/ Balenie mne veľmi nevyhovuje, mám radšej sklené flaštičky s dávkovačom, ale to je len detail a každému vyhovuje niečo iné. Pomer cena- kvalita môže byť. Cena nie je vysoká, dá sa zohnať okolo 5-6 € , podľa akcii. No a ďalšia výhoda je, že obsahuje aj ochranný faktor SPF 17! Co je celkom dosť a preto je vhodný na leto. Dá sa k nemu prikúpiť aj púder, tiež zmatňujúci z tejto rady, no neskúšala som ho. 

ZHRNUTIE

PLUSY
+ pomer cena- kvalita
+ krycia schopnosť
+ výdrž
 + odtieň , ktorý sa prispôsobí pleti
+ ochranný faktor až SPF 17!
+ pôsobí na pleti prirodzene
+ v ponuke až 8 odtieňov

MÍNUSY
- ťažšia aplikácia kvôli riedkej konzistencii
- riedka konzistencia
- flakón a dávkovanie
- cítim v ňom alkohol
- po čase sa pleť opäť leskne, matný film neostane dlho

Za mňa viac + ako -, čiže ODPORÚČAM!

Cena- od 5 € do 8 € , podľa akcii a predajní. 

♥ K.









No comments:

Post a Comment