18 December 2015

REVIEW/ RECENZIA: Odlakovač Ebelin dm

Osobne mám len dva kritérium pri odlakovačoch, nech veľmi nesmrdí (raz som mala taký, z ktorého mi bolo na vracanie) a nech neobsahuje acetón! Moje nechty sú dosť namáhané, keďže si ich minimálne raz do týždňa lakujem a odlakujem, tak nech je čo najmenej škodlivý.

MOJ NÁZOR

Tento odlakovač od Dm Ebelin, neobsahuje acetón , má 125 ml a vonia celkom fajn. Mal by mať vôňu mandlí, no tie ja veľmi necítim.  Čo je ale jeho obrovské plus, je to, že stačí ním raz namočiť vatový tampón a v pohode ním odlakujete jednu ruku. Takže by mal, logicky, aj dlho vydržať. A takto skvelo odlakuje všetky druhy lakov, dokonca aj trblietavé či tmavé odtiene. Jeho kolega, fialový Ebelin, taký super nie je. Mala som ho pred týmto a ten som musela namáčať viackrát a dlho šúchať po nechte. Čiže dobrý bol na ňom jedine praktický dávkovač, rsp aplikátor, takisto neobsahoval acetón a mal v sebe olejové zložky- biotín a argánový olej, no neodlakovával dobre. Takže tento ružový je jednoznačne lepší a cenovo veľmi dostupný.

ZHRNUTIE

PLUSY
+ vôňa, nie je veľmi agresívna
+ perfektne odlakováva
+ dlho vydrží
+ cena

MÍNUSY
- nevonia po mandliach ako by mal

Cena je okolo 2-3 €, nájdete v sieti predajní DM.

Ja som našla len jedno mínus, takže ODPORÚČAM!

♥K.




No comments:

Post a Comment