8 December 2015

Advent... Christmas is in the air

... Každý deň budú vraj Vianoce... 

Ako ja milujem tento predvianočný a vianočný čas. To čaro a kúzlo by sa dalo krájať. Doma už pomaly pečieme,  upravujeme a zdobíme dom do sviatočnej tematiky. Na adventnom venci nám v nedeľu horela druhá sviečka, bol aj Mikuláš... Potom si pozriem nejaké vianočné rozprávky - Vianočné rozprávanie, milujem ich, sú to príbehy o vianočných, resp. Predvianočných zvykoch. Proste si to čaro užívam ako sa dá. Neviem, ale takto ako sa teraz teším, som sa už dlho netešila a nedám si tu radosť pokaziť ničím. Aj keď škola a skúšky bud v predtermíne, čiže rozumej pred Vianocami,  sa o to snažia a tie v skuskovom tiež,no márne. Z týchto sviatkov mám ešte detskú radosť, chvalabohu za to. Dúfam, že sa to nikdy nezmení, lebo najhoršie, čo by sa mi v tomto mohlo stať je, že by som začala stresovať, behať po obchodoch, upratovať exteriér aj interiér domu, vyvárať a vypekat. A stal by sa tak zo mňa sviatočný blázon ako z 90% ľudí. Darčeky neriesit prehnane, upratovať priebežne, potom to pred Vianocami nebude taká tragédia. Samozrejme, že domáce koláče a čerstvo uvarené dobroty na stôl patria, no treba všetko brat s mierou a zdravým rozumom.
Tak vám prajem, aby ste v tomto období vypli, spomalili a zastavili sa, relaxovali a tešili sa tak, ako pred rokmi, keď ste boli ešte malé deti....

<3 K.


No comments:

Post a Comment