1 September 2015

Recenzia/ Review Lak na nechty Gel Finish Avon

Laky na nechty sú moja obsesia. Dokopy ich mám 14 a stále pozerám po nových odtieňoch.Momentálne by som chcela sýto ružový a nude béžový.Okrem týchto mám už asi všetky odtiene, okrem bielej, ktorý mi došiel minulý týždeň, žltej a zelenej- tieto dve farby faaakt neznášam .
Laky od Avonu som si celkom obľúbila, dajú sa zohnať za dobrú cenu, objemovo sú celkom veľké a hlavne dosť dlho vydržia, niektoré aj skoro týždeň. Pred rokom Avon predstavil novinku- laky na nechty s gélovým efektom. 

Čo sa o nich hovorí?
Gélový efekt 3 v 1 pre silu a lesk nechtov ako z profesionálneho salónu.
• poskytuje plné krytie
• dodáva nechtom výrazný lesk
• je dlhotrvácny
Účinky:
Podklad - vyhladzuje povrch nechtov a chráni ho pred popraskaním
Farba - dodáva nechtom intenzívnu farbu jedným ťahom
Spevnenie - zabezpečuje trvácnosť a dlhotrvácny lesk
Použitie:
Fľaštička je vybavená veľmi presným štetcom, ktorý zabezpečuje rovnomerné nanášanie. Pred použitím laku na nechty pretrite nechty odlakovačom (aj keď ich nemáte nalakované) pre lepšie priľnutie gélového zloženia k povrchu nechtu.
Ponorte štetec do fľaštičky a odstráňte prebytočný lak o okraj. Použite klasické pravidlo troch ťahov. Namaľujte jeden pás do stredu nechta, potom namaľujte pás na obe bočné strany. Nechajte zaschnúť a naneste druhú vrstvu podľa potreby.

 Čo hovorím ja ?
Bola som zvedavá, a tak som si ich  objednala. Prvý som si objednala odtieň Perfectly Plum, ktorý je sýto fialový s jemným trblietavým efektom, keďže sa mi osvedčil, kúpila som si aj ďalšie-jemný ružový Sheer Love,  melasa Very Berry a koralový Fabulous, ideálny na letné dni, mám aj jemne ružový s trblietavým efektom Dazzle Pink, ktorý som ale zabudla odfotiť. Čo sa týka výdrže a aj efektu, neprídu mi extra gélové a ani oveľa dlhšie nevydržia ako ostatné. No tých 4-5 dní by mali vydržať v pohode. Kefku majú tieto laky veľmi dobrú, takže sa aj dobre nanášajú. Takisto oceňujem širokú škálu farieb,  máte na výber skutočne obrovské množstvo odtieňov. Samotná farba je dosť sýta už po prvej nanesenej vrstve. Myslím, že za tú cenu naozaj stoja, ODPORÚČAM!
Viac oficiálnych info o tomto laku nájdete TU.

PLUSY
+ široké spektrum farieb na výber
+ veľký objem laku vo flaštičke
+ kefka- dobrý tvar, ktorý uľahčuje aplikáciu
+ celkom dobrá rýchlosť schnutia

MÍNUSY
-  nato, že má isť o lak s gélovým efektom má krátku výdrž a slabý gélový efekt

Podeľte sa aj vy o skúsenosti!

♥K.

 Dazzle Pink
 Fabulous
Sheer Love

 Very Berry
Perfectly Plum





No comments:

Post a Comment