11 September 2015

Press- EMMA, Eva október/ October 2015

Ahojte! 
Nové, októbrové, čísla Emmy a Evy sú v predaji už skoro týždeň. Veľmi som ich ešte nečítala, no z toho, čo som si prelistovala ma extra nezaujal ani jeden. Možno Eva bude zaujímavejšia, keďže je celé číslo v slovenskej tematike,o čom napovedá aj samotná titulka. Mimochodom veľmi pekná, jemná, vydarená. Tvárou októbrovej Evy je Mária Čírová. Ako darček pribalená šatka, ktorá sa dá nosiť na niekoľko spôsobov, podľa mňa motív  nič moc, poteší skôr vašu dcéru alebo mladšiu sestru či sesternicu. Emma ma obsahom  ani cover fotkou nepotešila . Pribalené sú k nej nálepky na nechty, mimochodom hrozné, tiež tak pre deti do 10 rokov . Na titulke Zuzka Šebová a neznámy psík :-P

Cena ako vždy -  EMMA 2.50€
Eva 2.60€ 

Príjemné jesenné čítanie. 

<3 K. 






No comments:

Post a Comment