21 September 2015

Croatia 2015- part I.

AHOOOJ!!
Tak ako som sa minulý rok dušovala, že toto leto pôjdem na milión percent k moru, tak mi to aj vyšlo. Aj keď sama som tomu miestami neverila, lebo okolnosti boli všelijaké a za posledný rok sa toho dosť pomenilo, no som rada, že to napokon celkom pekne vyšlo. Týždeň ubehol veľmi rýchlo, počasie bolo viac než skvelé- horúce a slnečné. Prostredie pekné a voda čistá a teplá. ten pocit keď odchádzate zo studeného sychravého Slovenska do tepla je na nezaplatenie, no pocit, že z tepla a Slnkom zaliatej pláže odchádzate do zimy a dažďa, ktorý nás hneď privítal :D, je fakt otrasný :D. A keď mi naši povedali, že u nás bol ten týždeň veľmi pekný, skoro ma porazilo o.O Never mind, očakávam babie leto !!!- toto obdobie mám veľmi rada.
Už sa teším na ďalší trip s mojím mužom, dúfam, že čoskoro... keď mi tak radi chodíme kade-tade :P
Čo vaše leto ? :) 

♥K.


Beach Sunset 








No comments:

Post a Comment