18 July 2015

Press - EMMA, Eva august 2015

Na úvod musím pochváliť júlové číslo Evy. Po dlhej dobe som ho prečítala od začiatku až do konca. Módne editorialy boli veľmi vydarené, mali priam zahraničnú úroveň. 
No teraz poďme k aktuálnym vydaniam. V Emme bola hosťujúcou šéfredaktorkou Simona Krainová. Magazín sa pravdepodobne inšpiroval vlaňajším augustovym vydaním Elle, kde sefovala Dara Rolins. Resp.  v májovom vydaní Karolína Kurkova. Simonu v Emme vidíme veľmi často, žiaľ titulky s ňou nie sú bohviečo. Aj teraz. Na výber boli dva typy, čitatelia mali možnosť hlasovať na internete, podľa mňa zvíťazila horšia varianta. Čo už. Eva je opäť s modelkou Vierou Schottertovou, jedným slovom otras. Je leto, milión možnosti na nádherné fotky.... K Emme dostanete darček knihu od Jany Benkovej s názvom Už sa mi aj snívaš, okrem toho pár vzoriek. V Eve je tiež kniha od Zdenky Matejovej- Primadona, kniha vás možno zaujme tým, že sa jedná o skutočný príbeh.

Cena - EMMA 2.50€
Eva 2.60€

<3 K.





2 comments:

Anonymous said...

Pani vy ich aspoň pochválite, lebo niektoré komentáre bývajú nenávistné. Vďaka.

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Ja v prvom rade hodnotím a píšem môj subjektívny postoj. Tak ako viem pochváliť, viem povedať aj negatívny názor, pokiaľ sa mi niečo nepáči. K augustovej Eve som na margo titulky čítala aj ja veľmi nepríjemné komentáre, ktoré až presahovali hranice. Tomu sa ja snažím vyhýbať. Nie vždy je nedeľa, to platí aj pre redaktorov a porovnávať slovenský magazín napr. Aj spomínanú Evu s francúzskym Vogue by bolo dosť z cesty.

Post a Comment