10 February 2015

What is it Riri? Rihanna, Grammy 2015

Rihannu jednoducho milujem- to ste si už určite všimli , najmä pre jej štýl, ktorý je jednoducho dokonalý! Či už je na nejakom evente, party, večierku, odovzdávaní cien alebo sa len tak prechádza po meste, vždy je štýlová a neprehliadnuteľná. No asi sa naozaj aj majster tesár občas utne, ako sa hovorí. Keď som videla jej róbu na tohtoročných odovzdávaniach Grammy, bola  som nemilo prekvapená. Ružové slávnostné šaty nemusím a v takomto extrémne nadýchanom tortovom  prevedení sú už naozaj extrém. Jediné čo sa mi páči, je jemný make up, nenápadný účes a decentné doplnky.
Čo hovoríte?

<3 K.






1 comment:

Anonymous said...

Nooo, ja som bola takisto nemilo prekvapená, neviem tým šatám vôbec prísť na chuť..presne ako si napísala - extrém :O

Post a Comment