5 February 2015

Simply happy, or?

Ahojte,
po dlhšej dobe sa vám ozývam. Veľmi sa ospravedlňujem za januárovú nečinnosť, budem sa snažiť polepšiť sa.
Momentálne prežívam taký mix nálad, až chvíľami pochybujem o svojej normálnosti. Toto som ešte vážne nezažila. Preto v podstate ani neviem o čom tento príspevok bude a už vôbec neviem, čo ním chcem povedať. Kým ešte včera resp. predvčerom som bola v totálnej eufórii a chcelo sa mi plakať od šťastia, dokonca by som dala krk na to, že lepšie nikomu nebolo,dnes neviem čo so sebou a od nervov by som asi najradšej niekomu aj ublížila. O.o
Poznáte to? Ja nie....
Pár vecami som si ale istá a kvôli nim musím robiť všetko najlepšie ako sa dá. Napríklad som si istá, že mám  (áno, aj ja :D ) najlepšieho chlapa pod slnkom s tými najpevnejšími nervami a aj za to ho najviac milujem. Aj keď je ten najnespoľahlivejší človek na svete, ktorý dva krát omešká ten istý vlak do Prahy, kde sa chystáme dlhšie ako spolu chodíme . Vlastne, neviem či chcene alebo nechcene nám nič dokopy plánované nevyšlo. No na druhej strane, nám všetko neplánované vychádza dokonale. Asi aj preto, že nik nikdy naplánoval, že budeme spolu... Takisto to bolo neplánované a dokonalé.
 Viem, že ma nebaví život, ktorý teraz žijem a začínam sa nudiť, resp. Už prestávam. Novoročné predsavzatia si nedávam, ale urobila som si,, to do list,, nový rok je ešte len na začiatku druhého mesiaca, no ja už cítim zmenu, sranda.
Tiež viem a tým som si na 9221896329% istá, že dokážem veľké veci, že mi bude presne tak, ako chcem a snívam. Neviem síce ako, neviem kedy. No určite čoskoro!
Chaotika, ja viem. Ale presne toto mám v hlave posledné dva dni cca.  Na jednej strane si prídem ako šťastný, mladý človek s celým(úspešným )  životom pred sebou a na druhej strane mi je do grcu z toho ako sa mi nič nechce a nedarí....

Love
<3 K.




2 comments:

Anonymous said...

Pekne napísané :) Aaaa..nič si z toho nerob. Každý má sem-tam čudné pocity,dúfam, že sa ti bude vo všetkom dariť tak ko sa ti darí tu na blogu , lebo ten je fakt super ;) :D

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Ďakujem! Ja viem, že sa mi bude dariť. Neviem či tak ako na blogu, lebo neviem či je super, no snažím sa aby bol ako - tak dobrý...
:-)

Post a Comment