29 December 2014

Old year vs. New year/ Starý rok vs. Nový rok

Ahojte!

Ani sa nenazdáme a o pár dní príde nový rok. Poviem vám, že čím som staršia, tým rýchlejšie mi tie roky plynú- hej, viem, znie to ako klišé a ani neviem či je to vlastne tým vekom (hovorím ako keby som mala 109 rokov), no fakt mi tento rok prešiel ani neviem ako.
Nikdy som nemala veľkú potrebu bilancovať uplynulý rok, prišlo mi to zbytočné a otrepané. Jasné, nikdy to človeku aj tak nedá a povie si aspoň v duchu pre seba pár plusov a mínusov tej ,,nedávnej histórie''. 
Tento rok u mňu nastala zmena a mám chuť rekapitulovať- možno aj preto, že je konečne čo. Pre mňa bol tento rok naozaj veľmi plodný a pestrý na najrôznejšie pocity, emócie a zážitky, životné okamihy....V konečnom dôsledku ho hodnotím ako DOBRÝ!!! 
Koniec koncov, vlastne som aj do tohoto roka vstupovala s tým, že ma čaká veľa vecí- nových a dôležitých, ktoré sa nedali obísť. Napríklad maturita- boj ,ktorý som zvládla :-D , podávanie si prihlášok na vysoké školy. Opustila som triedu a ľudí, ktorích som mala fakt rada! Som rada, že s niektorými z nich som v kontakte dodnes, milujem stretnutia s nimi a môžem si povedať, že som rada ,že som chodila na ten gympel, lebo mne tam bolo naozaj dobre :-P nasledovali prijímačky, nástup na VŠ, noví ľudia, nové prostredie...štúdium na VŠ a predomnou je prvé skúškové obdobie - yes :-P - držte palce!!!
Ako každý rok, aj tento som si zo svojho okolia vyselektovala pár ľudí- každý ,kto ma pozná vie, že sa zbytočne s falošnosťou nestretávam. Myslím, že teraz sú v mojom okolí konečne len ľudia normálni :-P no na druhej strane, spoznala som množstvo nových, za niektorých som naozaj veeeeľmi vďačná!
Našla som najmä to, čo som nehľadala, nemyslela som si , že to potrebujem , o to viac sa teraz uisťujem, že to tak malo byť a stalo sa to, lebo sa stať malo. A to niečo čo to má na svedomí urobilo správne. Našla som lásku-opäť trápne a otrepané kišé :-D  verte,či nie, taká ako som teraz ,som ešte nebola(a to som bola (vlastne som)v jednom kuse zaľúbená :-) ). Začínam veriť na veci, na aké by som nikdy v minulosti neverila. Som rada, že nová škola mi dala aj novú lásku...začínam byť presladená romantička, ale to asi k pravej a ozajstnej láske patrí. Práve toto hodnotím v mojom doterajšom ,nie len roku ,ale celom živote za najviac - som rada,  že mám môjho muža! On je pre mňa milión osôb v jednom. Vie variť, vieme sa fajne hádať a máme sa mega radi! - kto má viac? :-D
Ďalšia vec je, že som poľavila v blogovaní, no ani nie tak preto , že by som nemala čas- len sa mi proste nechcelo a viete, že pokladám za zbytočné postovať tu silou mocou niečo len preto, aby tu niečo bolo...
A tak si budem žiť môj nudne- zvláštny život aj v roku 2015 a budem rada, ak aj o rok budem mať  čo rekapitulovať.  Hlavne tie pozitívne veci!!! Predsavzatia si zo zásady nedávam,ak sa máte radi, robte to tiež :-D :-D

Prajem vám a aj sebe! Aby ste budúci rok prežili s ľuďmi, ktorých ľúbite a nech je úspešný, kľuďne aj kus viac ako tento!!:-)

<3 K.

PS: Uznávam a cením každého, kto to prečítal celé!!! :-D :-D


2 comments:

Anonymous said...

Ahooj :) Som rada, že sa máš dobre a prajem ti aby tvoj ďalší rok bol plný zmien, tak ako aj tento ;) Už dlhšie sledujem tento blog a bolo by super keby si častejšie pridávala takéto príspevky z tvojho života - také denníkové :) Držíím ti palce vo všetkom, nech sa ti darí a pokračuj v tom, čo robíš ( blogovanie) - je to super! :)

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Ďakujeeeem veľmi krásne :-) ani nevieš ako príjemne sa takéto slová čítajú/ počúvajú!! A nad takýmto druhom písania som už uvažovala aj ja, keď budem mať čas a hlavne myšlienky, určite niečo napíšem. Aj tebe prajem krásny rok! Kiss

Post a Comment